На PS5 з’явиться VRR. Sony опублікувала список ігор, які підтримуватимуть цю функцію

Sony цього тижня додасть у консолі PS5 можливість змінної частоти оновлення — VRR (Variable Refresh Rate). Ця функція синхронізує частоту оновлення сумісних із нею дисплеїв із частотою кадрів у грі, що робить картинку чіткішою і більш плавною та зменшує ймовірність затримок. Тож шанси того, що посеред гри ви отримаєте розрив зображення на екрані (screen tearing), теж падають.

VRR додадуть у PS5 в межах великого оновлення, що вийде протягом тижня. Технологія буде підтримуватися лише на моніторах і телевізорах з HDMI 2.1. До того ж вона не буде просто автоматично діяти для всіх ігор — їх потрібно адаптувати до цього, тож зрештою підтримка VRR залежатиме від розробників та видавців.

Sony також опублікувала список ігор, які адаптують для VRR протягом найближчих тижнів:

  • Astro’s Playroom
  • Call of Duty: Vanguard
  • Call of Duty: Black Ops Cold War
  • Deathloop
  • Destiny 2
  • Devil May Cry 5 Special Edition
  • DIRT 5
  • Godfall
  • Marvel’s Spider-Man Remastered
  • Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
  • Ratchet & Clank: Rift Apart
  • Resident Evil Village
  • Tiny Tina’s Wonderlands
  • Tom Clancy’s Rainbow Six Siege
  • Tribes of Midgard

Втім, користувачі зможуть увімкнути VRR у налаштуваннях PS5 для ігор, які не підтримують цю функцію. Це дозволить покращити якість зображення. А якщо призведе до несподіваних
візуальних ефектів, то опцію можна вимкнути у будь-який момент.

Нагадаємо, що на Xbox Series X/S підтримка технології VRR буда від самого запуску нового покоління консолей.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Схожі статті



Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі