На PS5 з’явиться VRR. Sony опублікувала список ігор, які підтримуватимуть цю функцію
Sony цього тижня додасть у консолі PS5 можливість змінної частоти оновлення — VRR (Variable Refresh Rate). Ця функція синхронізує частоту оновлення сумісних із нею дисплеїв із частотою кадрів у грі, що робить картинку чіткішою і більш плавною та зменшує ймовірність затримок. Тож шанси того, що посеред гри ви отримаєте розрив зображення на екрані (screen tearing), теж падають.
VRR додадуть у PS5 в межах великого оновлення, що вийде протягом тижня. Технологія буде підтримуватися лише на моніторах і телевізорах з HDMI 2.1. До того ж вона не буде просто автоматично діяти для всіх ігор — їх потрібно адаптувати до цього, тож зрештою підтримка VRR залежатиме від розробників та видавців.
Sony також опублікувала список ігор, які адаптують для VRR протягом найближчих тижнів:
- Astro’s Playroom
- Call of Duty: Vanguard
- Call of Duty: Black Ops Cold War
- Deathloop
- Destiny 2
- Devil May Cry 5 Special Edition
- DIRT 5
- Godfall
- Marvel’s Spider-Man Remastered
- Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
- Ratchet & Clank: Rift Apart
- Resident Evil Village
- Tiny Tina’s Wonderlands
- Tom Clancy’s Rainbow Six Siege
- Tribes of Midgard
Втім, користувачі зможуть увімкнути VRR у налаштуваннях PS5 для ігор, які не підтримують цю функцію. Це дозволить покращити якість зображення. А якщо призведе до несподіваних
візуальних ефектів, то опцію можна вимкнути у будь-який момент.
Нагадаємо, що на Xbox Series X/S підтримка технології VRR буда від самого запуску нового покоління консолей.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів