Microsoft опублікувала Project Acoustics: плагіни для створення 3D-звуку в Unity та Unreal Engine

Microsoft опублікувала Project Acoustics — це система для створення інтерактивного 3D-звуку у віртуальному світі. Є варіант плагінів для Unity та для Unreal Engine.

Завдяки цьому інструменту можна симулювати ефекти на кшталт реверберації чи оклюзії для реалістичного звуку. При цьому не потрібно робити розмітку сцени вручну чи використовувати інтенсивне трасування променів ЦП. Система просто визначає аудіовластивості у сцені, а потім моделює мільйони звукових хвиль, які покривають середовище.


Також Project Acoustics може інтегруватися із проміжним програмним забезпеченням для звуку.

Запускаються плагіни лише у Windows-версіях Unity та Unreal Engine, але працюватимуть у проєктах для Windows, Xbox, Android і MacOS. Також можна завантажити зразок проєкту для Unreal Engine 5.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі