Художник відтворив у Blender синьо-помаранчеві портали з гри Valve
Нещодавно у Blender з’явились вузли геометрії (Geometry Nodes), які стали популярним підґрунтям для експериментальних проєктів.
Наприклад, австралійський VFX-художник MysteryPancake завдяки цим вузлам відтворив систему порталів з однойменної гри Valve. На це звернуло увагу видання 80LV. За словами автора, у цій версії проєкту застосовуються вузли Set Position і Vector Rotate.
portals with #geometrynodes!#b3d #blender3d pic.twitter.com/4ur3YmIzuX
— MysteryPancake (@MysteryPancake1) January 11, 2022
А ось такий вигляд проєкт має у рендерері Cycles; параметри освітлення можна регулювати.
Загалом MysteryPancake публікує у твіттері досить багато візуальних ефектів, створених у Blender за допомогою Geometry Nodes. Наприклад, ефект хроматичної аберації, каустики світла та інші оптичні ефекти.
Cool fake caustics thread, no actual lights used
— MysteryPancake (@MysteryPancake1) January 19, 2022
(100% #geometrynodes, works in Eevee!)#b3d #blender3d pic.twitter.com/pv6hc7294p
the mothership #houdini #b3d pic.twitter.com/EDchdhqnQ3
— MysteryPancake (@MysteryPancake1) December 15, 2021
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів