Художник відтворив у Blender синьо-помаранчеві портали з гри Valve

Нещодавно у Blender з’явились вузли геометрії (Geometry Nodes), які стали популярним підґрунтям для експериментальних проєктів.

Наприклад, австралійський VFX-художник MysteryPancake завдяки цим вузлам відтворив систему порталів з однойменної гри Valve. На це звернуло увагу видання 80LV. За словами автора, у цій версії проєкту застосовуються вузли Set Position і Vector Rotate.

А ось такий вигляд проєкт має у рендерері Cycles; параметри освітлення можна регулювати.

Загалом MysteryPancake публікує у твіттері досить багато візуальних ефектів, створених у Blender за допомогою Geometry Nodes. Наприклад, ефект хроматичної аберації, каустики світла та інші оптичні ефекти.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі