Фінський розробник розповів про перенесення своєї гри Road to Vostok з Unity на Godot
Коли розгорівся скандал зі зміною монетизації Unity, багато розробників пообіцяли відмовитися від рушія. Серед них був Antti, інді-фахівець з Фінляндії, який працює над Road to Vostok. Нещодавно творець розповів про перенесення проєкту на Godot та показав, як тепер він виглядає.
Розробник опублікував відеощоденник на офіційному YouTube-каналі гри. В ролику Antti коротко розповів, скільки часу пішло на зміну рушія і поділився висновками про те, чи варто було приймати таке рішення.
«Три місяці тому я опублікував дорожню карту, в якій оголосив про зміну рушія гри. Я справився з усіма заявленими цілями, і зараз проєкт на 100% портовано, що загалом зайняло 615 годин. Ви можете запитати: „Чи вартували ці 615 годин того?“ Я вірю, що так.
Завдяки проробленій праці я отримав платформу, яка мінімізує ризики, про які я турбувався, і яка має багато потенціалу в майбутньому. Та перш за все, я отримав платформу, з якою весело працювати. Godot не ідеальний. Він має багато недоліків і не може забезпечити реалізацію всіх ігрових ідей. Але я вірю в потенціал платформ з відкритих вихідним кодом», — заявив Antti.
В ролику фахівець показав, як працюють різні аспекти Road to Vostok на новому рушієві. Кадри відео присвячені стрілянині з використанням різної зброї, локаціям, збору екіпірування тощо. Окремо розробник продемонстрував технічні моменти, як от колізії, зміну освітлення та реалізацію рельєфу.
«Показане демо дуже схоже на останнє, яке було на Unity. Але я хотів випустити його, тому що це важливо — отримати додаткові відгуки, як все працює», — заявив Antti.
Road to Vostok — це шутер з елементами виживання на кордоні між Фінляндією та росією у постапокаліптичному антуражі. Користувачам знадобиться шукати спорядження, створювати корисні предмети, запасатися ресурсами та протистояти ворогам.
Нагадаємо, раніше ми писали, як Unity анонсувала покращення свого рушія у 2024 році. Розробники додадуть декілька свіжих функцій, включно з розширенням застосування штучного інтелекту.
40 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів