Українська Pingle Game Studio брала участь в розробці S.T.A.L.K.E.R. 2. Вона відповідала за анімації облич персонажів

GSC Game World залучила до розробки S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl іншу українську студію. Йдеться про аутсорсингову команду Pingle Game Studio, якій довірили реалізувати анімації облич персонажів.

Компанія розповіла нам детальніше про свою роботу. За словами фахівців, під час виробництва довелося подолати чимало технічних викликів. Pingle намагалася забезпечити максимально реалістичні анімації, які б точно передавали висловлювання та інтонацію героїв.

«Робота над анімаціями обличчя у S.T.A.L.K.E.R. 2 була справжнім викликом. Нашій команді довелося долати технологічні труднощі та майстерно працювати з фонемами для створення правдоподібної міміки персонажів. Ми намагалися вловити та передати глибину кожного слова, звуку, інтонації. Пишаємося тим, що змогли внести частинку свого у цей культовий всесвіт!» — розповів Артем Таган, Head of Art Department.

Більше деталей надійшло від Lead 3D Animator & Rigger Богдана Малинки. Він поділився інформацією про роботу з різними персонажами. Найцікавіше було працювати над нестандартними героями, наприклад, пʼяними або особами з особливою вимовою. А емоційно найважчою стало створення анімацій поранених персонажами й тих, що знаходяться за крок до смерті.

«Робота з ліпсінгом, опрацювання кожної фонеми вимагали максимальної концентрації. Цікаво було працювати над нестандартними персонажами: п’яними або з особливостями вимови. Кожен персонаж, зморшка чи вираз обличчя — це не просто полігони та текстури, це емоція, біль або надія, які ми мали донести до гравця. Попри те, що ми просто виконували свою роботу, історії персонажів викликали співчуття й емпатію, і хотілося, щоб їхні долі складалися якнайкраще. Найважчою, — хоча й не технічно, а емоційно, — була робота над пораненими, а також над сценами передсмертної агонії деяких персонажів», — додав Богдан.

Нагадаємо, нещодавно ми писали про продажі S.T.A.L.K.E.R. 2. Минулого тижня проєкт посів шосту сходинку в тижневому чарті Steam, а перед релізом вирвався на перше місце в хітах продажу.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному1
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Лица еще ладно. Меня больше раздражают коллизии и бег NPC.
* Если за кем-то бежишь по квесту, он прямо не бежит, а постоянно нагинается налево, даже на ровной прямой дороге. Выглядит противно.
* Сидящие в баре мужики один в другого влезает.
* Проходят сквозь закрытые двери бара.

Pingle намагалася забезпечити максимально реалістичні анімації, які б точно передавали висловлювання та інтонацію героїв.

[ WASTED ] :)
Цікаво що там треба було розробляти, коли технології захоплення міміки обличчя акторів давно існують. Костюми захоплення рухів ж використовували...

Думаю це без Motion Capture робили, а в ручну тому такий і результат.

дивився вчора кілька англомовних стрімерів, в чаті часто звертають увагу на криві анімації обличчя, особливо очі

Так от через кого там такі коряві анімації

Підписатись на коментарі