Українська Pingle Studio розповіла про роботу над новою грою продюсера «Відьмака 3»
Українська компанія Pingle Studio брала участь в розробці Gord. Це стратегія з елементами містобудівного симулятора від студії Covenant.dev, яку заснував і очолює Стен Джаст, продюсер The Witcher 3: Wild Hunt, та видавництва Team 17. Нещодавно вітчизняні фахівці розповіли про свій внесок в проєкт.
Інформацією поділився Дмитро Ковтун, співзасновник Pingle Studio в дописі на LinkedIn. Він розповів, що команді потрібно було створити набір бойових та поведінкових візуальних ефектів для персонажів. Основна складність полягала в необхідності поєднати привабливий зовнішній вигляд з оптимізацією для безперебійної роботи в грі. Для виконання цього завдання Pingle Studio скористалася технікою Vertex Animation Texture (VAT).
«Нашою метою в Gord від Team17 було створити набір бойових та поведінкових ефектів для шістьох ігрових персонажів. Кожен герой має силу природи, таку як мороз, вогонь та повітря. VAT допомогла нам створити унікальні візуальні ефекти та анімації для кожного персонажа. Оскільки VAT зберігає анімацію в текстурах для подальшого використання в шейдерах, процесор вважає її статичною геометрією, набагато менш ресурсомісткою в порівнянні зі скелетною анімацією», — розповів Дмитро Ковтун.
Співзасновник також окремо описав двох персонажів Gord, для яких створювалися візуальні ефекти.
- Фен, персонаж морозу. Його анімація смерті включала політ, падіння і розпад на частини. Ефект від застосування розплавлення героєм включав замерзання, розтріскування та розпад тіл противників. Для його реалізації Pingle Studio об’єднала функції шейдерів, розбиваючи тіла ворогів на фрагменти різного розміру та ефекти частинок.
- Мімік, болотний персонаж. У розробників був простір для творчості в цьому випадку. Вони створили ефект мімікрії, використовуючи поетапне розбризкування бруду та слизу.
Pingle Studio також займалася різноманітними дрібними візуальними елементами. Сюди відносяться іскри крові, застигле дихання, вода, що обтікає об’єкти тощо. Подивитися на роботу студії можна в ролику вище.
Нагадаємо, нещодавно Богдан Павленко, Game Designer у Pingle Studio в блогах на нашому сайті розповів все, що необхідно знати про документацію з геймдизайну.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів