Українська Pingle Studio розповіла про роботу над Five Nights At Freddy’s: Security Breach для PS4 та Xbox One
Розробники з української Pingle Studio працювали над Five Nights At Freddy’s: Security Breach. Вони займалися версіями горору для PlayStation 4 та Xbox One. А нещодавно фахівці детальніше розповіли про цей процес.
Інформація надійшла з LinkedIn-сторінки Дмитра Ковтуна, співзасновника студії. Він прикріпив до повідомлення скриншот з відгуками користувачів під трансляцією PS4-версії гри. Глядачам сподобався рівень графіки, якого вдалося досягти Pingle.
«Ваша гра може отримувати нагороди й продаватися величезними тиражами, але справжню довіру до неї викликають гравці. Для мене велика честь і радість бачити позитивні коментарі про всю роботу з оптимізації, виконану Pingle Studio для Five Nights At Freddy’s: Security Breach v 1.15 для PlayStation 4 та Xbox One», — написав Ковтун.
Співзасновник Pingle також детальніше розповів, над якими аспектами працювала студія. В проєкті брали участь фахівці з Unreal Engine, технічні художники, 3D-художники та звукорежисери. І вони продовжують покращувати Five Nights At Freddy’s: Security Breach. Нижче перераховано внесок розробників в гру:
- Покращення розміру пулу. Оптимізація MIP-текстур карт, послідовності завантаження текстур та функціональності пулу.
- Покращення системи збереження.
- Оптимізація GPU та художніх асетів у пам’яті.
- Виправлення помилок відповідності.
- Покращення системи валідаторів.
- Оптимізація функціональності ШІ.
- Wwise-оптимізація.
- Видалення деяких складних референсів.
Нагадаємо, на початку листопада ми писали про участь Pingle Studio у розробці Endless Dungeon, тактичного rogue-lite action від Amplitude Studios. Команда допомагала з рушієм Unity та портуванням гри. А раніше в блогах на нашому сайті фахівці команди поділилися досвідом портування Five Nights At Freddy’s: Security Breach на Nintendo Switch.
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів