Лише 36% користувачів на ПК купують ігри за повну вартість — дослідження аудиторії
Ігровий майданчик Ultra провів дослідження середи користувачів персональних комп’ютерів. Завдяки цьому з’ясувалося, що лише 36% власників ПК купують інтерактивні проєкти за повну вартість.
Як повідомив VentureBeat, в опитуванні взяли участь дві тисячі осіб з Великобританії та США віком від 18 до 44 років. Кожен з них грає принаймні раз на тиждень, а половина — щодня.
Три чверті респондентів заявили, що ААА-проєкти занадто дорогі для купівлі на релізі. А 87% вказали знижки важливим фактором при прийнятті рішення про придбання. При цьому 68% опитаних гравців купують внутрішньоігровий контент. Сюди, наприклад, відносяться бойові пропуски.
Окрема частина дослідження стосувалася інді-проєктів. Через високі ціни в ААА-секторів користувачі часто приглядаються до проєктів менших масштабів від незалежних розробників або маленьких видавництв.
Згідно з опитуванням, 75% респондентів купують інді-релізи. Близько третини осіб з цього числа назвали причиною придбання нижчу вартість. Проте головна мотивація — це креативність та бажання спробувати щось нове. Їх вказали 40 та 39% відповідно.
Щодо магазинів цифрової дистрибуції, то тут результати опитування виявилися очевидними. Найбільше користувачів знають про Steam та Epic Games Store. А от про альтернативи, наприклад, GOG та Humble Store, було відомо лише 20% гравців.
«Ці дані свідчать про те, що ринок комп’ютерних ігор на цей момент формується під впливом цінової чутливості геймерів, і гравцям доводиться приймати ретельні рішення про покупку в цей святковий сезон. Це дає неоціненну інформацію для розробників, видавців і платформ, а також показує масштаб можливостей для інді-ігор і магазинів-кандидатів навіть на зрілому, споживчому ринку комп’ютерних ігор, який росте і розвивається протягом десятиліть», — заявив Ніколас Гілот, співкерівник Ultra.
Нагадаємо, раніше ми писали, що аналітики знизили прогноз щодо зростання ринку інтерактивних розваг у 2023 році до $184 мільярдів. На думку експертів, загальний дохід від індустрії збільшиться лише на 0,6%. А завдяки іншому дослідженню, присвяченому мобільним іграм, стало відомо, що 83% проєктів для iOS та Android закриваються протягом трьох років.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини
4 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів