Лише 36% користувачів на ПК купують ігри за повну вартість — дослідження аудиторії

Ігровий майданчик Ultra провів дослідження середи користувачів персональних комп’ютерів. Завдяки цьому з’ясувалося, що лише 36% власників ПК купують інтерактивні проєкти за повну вартість.

Як повідомив VentureBeat, в опитуванні взяли участь дві тисячі осіб з Великобританії та США віком від 18 до 44 років. Кожен з них грає принаймні раз на тиждень, а половина — щодня.

Три чверті респондентів заявили, що ААА-проєкти занадто дорогі для купівлі на релізі. А 87% вказали знижки важливим фактором при прийнятті рішення про придбання. При цьому 68% опитаних гравців купують внутрішньоігровий контент. Сюди, наприклад, відносяться бойові пропуски.

Окрема частина дослідження стосувалася інді-проєктів. Через високі ціни в ААА-секторів користувачі часто приглядаються до проєктів менших масштабів від незалежних розробників або маленьких видавництв.

Згідно з опитуванням, 75% респондентів купують інді-релізи. Близько третини осіб з цього числа назвали причиною придбання нижчу вартість. Проте головна мотивація — це креативність та бажання спробувати щось нове. Їх вказали 40 та 39% відповідно.

Щодо магазинів цифрової дистрибуції, то тут результати опитування виявилися очевидними. Найбільше користувачів знають про Steam та Epic Games Store. А от про альтернативи, наприклад, GOG та Humble Store, було відомо лише 20% гравців.

«Ці дані свідчать про те, що ринок комп’ютерних ігор на цей момент формується під впливом цінової чутливості геймерів, і гравцям доводиться приймати ретельні рішення про покупку в цей святковий сезон. Це дає неоціненну інформацію для розробників, видавців і платформ, а також показує масштаб можливостей для інді-ігор і магазинів-кандидатів навіть на зрілому, споживчому ринку комп’ютерних ігор, який росте і розвивається протягом десятиліть», — заявив Ніколас Гілот, співкерівник Ultra.

Нагадаємо, раніше ми писали, що аналітики знизили прогноз щодо зростання ринку інтерактивних розваг у 2023 році до $184 мільярдів. На думку експертів, загальний дохід від індустрії збільшиться лише на 0,6%. А завдяки іншому дослідженню, присвяченому мобільним іграм, стало відомо, що 83% проєктів для iOS та Android закриваються протягом трьох років.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

раніше купляв, зараз вже така бібліотека й стільки релізів на рік, шо в усе фізично пограти немає можливості
до всього цього докладається ще й погана якість ігор в день релізу, що «гальмує» покупку в перші тижні-місяці, а далі хайп спадає й вже забуваєш шо хотів купити, бо вже вийшло нове. тому висить пару років в вішлісті стіму, допоки не попадає під фільтр «75% знижки» й тоді згадуєш.
Враховуючи 30 річний ігровий досвід, також більшість «ремейків»-ремастерів-чергових «нумерів» з мінімумом іновацій — частіше думаєш «а не перепройти мені ото старе» — там вже якість, купа аддонів, й просто ностальжі.
ну й плюс знання шо до наступного розпродажу в стімі всього лише 3 місяці — теж не дуже мотивує купляти за фулл прайс.
хоча мабуть минулого року я купив більше всього ігор за фулпрайс дякувати апгрейду, й досі не все пройшов — дещо поклацав й відклав «на потім після патчів» й так руки не дійшли. тому поспішати цього року майже ні з чим не планую, а все шо хотів вже передзамовив давно (заради економії бо часто передзамовлення дешевше) — все одно в стімі можна завжди зробити рефанд до моменту релізу, й через пару тижнів після нього.

я маю сумнів що до їх цифр, бо більшість ігор в стіме до реліза чи в перший тиждень реліза, має знижку у 10 відсотків, тобто ти наче купуєш на релізе але потропляєш в категорію тих хто купляє по знижкам, ну і як це коректно рахувати?

А звідки ви взяли інформацію що 36% опитуваних купують ігри без знижки саме на релізі? Там вказано це в цілому (в будь-який період, а не лише реліз). Також не забуваємо, що окрім стіму є ще той самий епік стор.

Тому що раніше саме так було, спочатку на релізе не було знижок, чекаєш пів року знижка, тепер більшість ігор більшу частину року від самого релізу прибуває з активною знижкою і тому питання «купуєте по фулл прайсу або по знижці» для мене виглядає дивно, я думаю збираючи таку інформацію не треба враховувати знижку в 10 відсотків, ну і окремо рахувати стім, Епік, рітейл і тд, а потім при бажанні вираховувати середню

Підписатись на коментарі