Новини (стор. 70)

Перемотування ігор та безкоштовні пробні версії: Sony розповіла детальніше про нові підписки PS Plus

Asya Artushevska 487

Sony детальніше розповіла, які ігри та можливості додадуть у оновлені формати PS Plus. З’ясовуємо, які ігри будуть у підписках Extra та Premium, як часто оновлюватимуть каталоги та що там з опцією перемотки ігор.

Індійські студії розповіли, що пішло не так з римейком «Принца Персії» і чому Ubisoft забрала в них проєкт

Asya Artushevska 876

Тогочасний очільник Ubisoft India сподівався, що римейк «Принца Персії» допоможе перетворити Індію на центр розробки AAA-ігор. Однак цього не сталося, а його перевели керувати студіями в Україні. 2

У Fortnite цього року з’явиться редактор Unreal для авторів контенту

Asya Artushevska 136

Epic Games хоче зробити Fortnite платформою, де автори зможуть монетизувати свою роботу, як у Steam. Тому компанія додасть у гру редактор Unreal. Він повторюватиме можливості рушія Unreal Engine і допоможе робити якісніший контент.

90 днів з Unreal Engine 5: результати челенджу Quixel для художників

Asya Artushevska 818

Команда художників Quixel протягом 90 днів створювала мальовничі середовища — лише з Unreal Engine 5, Quixel Megascans, а також з асетами від Sketchfab і UE Marketplace. У результаті вони створили 40 проєктів. Ділимося кількома з них у новині.

«За час війни гумор став важливою зброєю». Розробник розповів про створення гри, де треба ловити путіна в презерватив

Serhii Korshunov 529

CEO Cyber Balls, Владислав Бойцов, розповів про те, що надихнуло команду на створення мобільної гри Stop Huilo, розкрив плани на найближчі апдейти та пояснив, чому не варто чекати зараз на масштабний ААА блокбастер про війну від українських розробників.

Команду PlayStation обурили слова CEO щодо права на аборт. Він закликав поважати різні погляди та розповів про день народження своїх котів

Asya Artushevska 451

Очільник PlayStation Джим Раян надіслав співробітникам листа, у якому закликав «поважати розбіжності у поглядах» щодо права на аборт. Після цього він п’ять абзаців розповідав про день народження своїх котів, аби «полегшити стрес від подій у світі».

CD Projekt перейшла на гнучку модель роботи. Раніше компанію критикували за постійні кранчі

Asya Artushevska 334

Команди CD Projekt не готові були відмовлятися від дистанційного режиму, а нові співробітники часто не хотіли переїжджати до Польщі. Тепер вони зможуть обирати зручний для себе формат.

Unity опублікувала посібник для 2D-художників про арт, анімацію та освітлення в іграх

Asya Artushevska 1377

Автори описують його як «найбільший ґрунтовний посібник з 2D-розробки, створений для Unity-розробників та художників, які хочуть створити комерційну 2D-гру». Книгу можна завантажити безкоштовно.

«Люди хочуть продовжувати працювати»: у GamesIndustry розповіли, як ігрові компанії допомагають командам під час війни

Asya Artushevska 215

Видання GamesIndustry розповіло про те, як компанії Frogwares та Gameloft працюють в Україні та підтримують команди під час війни.

Sony не хоче публікувати свої екслюзиви в оновлену підписку PS Plus в день релізу

Asya Artushevska 170

Sony каже, що їй доведеться скоротити інвестиції у свої ігри, якщо їх одразу поширювати в PS Plus. Тож, вочевидь, ексклюзиви не додаватимуть у підписку в день релізу.

Новий великий проєкт і неоголошений римейк: що Electronic Arts планує випустити протягом року

Asya Artushevska 166

Electronic Arts розповіла, що планує видавати протягом цього року. На початку 2023 буде кілька ще не оголошених проєктів — це римейк, великий проєкт, партнерський тайтл та спортивна гра. Розмірковуємо, що це можуть бути за ігри.

Інді-розробник планує сам опублікувати на торентах піратську версію своєї гри

Asya Artushevska 261

Польський інді-розробник Аріель Юрковський влітку планує випустити свою гру. Але публікувати її планує не лише в офіційних магазинах, а й на піратських торентах. Що думаєте про таке рішення? 1

Користувачка Reddit стверджує, що знайшла робочий екземпляр скасованої гри Star Wars: Battlefront III для PSP

Asya Artushevska 219

Battlefront III проєкт скасували у 2008 році і є ймовірність, що це єдина робоча копія гри. Власники диску кажуть, що вже придумали, що з ним робити. 1

Торік Sony продала на три мільйони менше PlayStation 5, ніж планувала

Asya Artushevska 120

Sony розповіла, що за рік хотіла продати 14 мільйонів PS5, але досягти цього не вдалося. Тим часом попит на PS4 помітно впав, а власні ігри компанії продаються краще, ніж раніше. Наводимо ключові висновки з останнього фінансового звіту Sony.

Мобільна Call of Duty має приблизно стільки ж гравців, як консольна і ПК-версія разом узяті

Asya Artushevska 280

Activision Blizzard заявила, що мобільну f2p-гру Call of Duty встановили вже більш ніж 650 млн разів. Минулий рік став рекордним, а кількість мобільних гравців майже зрівнялася з аудиторією на ПК і консолях. 4

Кіберпанковий батл-рояль від зіркових сценаристів та українських розробників: Gunzilla Games анонсувала новий AAA-проєкт

Asya Artushevska 1084

Це буде удосконалена королівська битва з акцентом на сюжетній складовій. Дія відбуватиметься в антиутопійному світі, а за сюжет відповідатиме режисер фільму «Дев’ятий округ» Нілл Блумкамп.

EA створює мобільну гру за мотивами «Володаря перснів»

Asya Artushevska 255

Гравцям обіцяють захопливу історію, покрокові битви та широкий перелік персонажів як із «Володаря перснів», так і з «Гобіта». Розповідаємо, що відомо про новий проєкт Electronic Arts. 2

Провал Square Enix: кількість онлайн-гравців у Babylon’s Fall впала до нуля

Asya Artushevska 327

Square Enix випустила багатокористувацький екшн Babylon’s Fall лише два місяці тому — але в нього вже припинили грати онлайн. В середньому гра відкрита онлайн в 60 людей одночасно, а інколи взагалі в неї не грає ніхто. 1

← Сtrl 1... 6869707172...87 Ctrl →