Новини (стор. 6)

«Людей звільнили одним днем». В українських офісах Playtika пройшли масштабні звільнення — джерела

Назар Степорук 3242

Нам вдалося дізнатися про звільнення в українських офісах Playtika. Джерела повідомили, що у першій половині січня скоротили десь до 100 фахівців. Сюди відноситься й частина менеджменту. Звільнення відбулися одним днем одразу після повідомлення керівництва. Працівникам виплатили компенсацію у зв’язку зі скороченням. 1

Художник з Rockstar Games представив похмуре середовище в дусі Elden Ring, створене з використанням LiDAR-сканування на UE5

Назар Степорук 324

Джонатон Грегорі Бік — Senior Environment Artist у Rockstar Games. Нещодавно він представив свій персональний проєкт з серії Hinterlands. Автор реалізував тривимірне середовище в дусі Dark Souls та Elden Ring на Unreal Engine 5. У роботі він скористався LiDAR-скануванням Скафелл-Пайку — найвищої гори в Англії.

Google представила ШІ-модель Genie для створення 2D-локацій для платформерів

Назар Степорук 435

Тім Роктяшель, Team Lead у Google DeepMind, презентував нову ШІ-модель корпорації — Genie. Інструмент здатен генерувати розмаїття двомірних світів, де персонаж керується діями людини. Іншими словами, це локації для 2D-платформерів. Як вхідний матеріал можуть використовуватися будь-які зображення, навіть картини.

Дітям не варто вчитися програмувати, бо це робитиме штучний інтелект — гендиректор NVIDIA

Назар Степорук 2937

На Всесвітньому урядовому саміті в Дубаї генеральний директор NVIDIA Дженсен Хуанг поділився думкою щодо того, чи варто навчатися програмувати. Він вважає, що у цьому немає сенсу, бо в майбутньому код писатиме виключно ШІ. Дітям, які обирають собі фах, краще зосередитися на розробці технологій для спрощення мов програмування або якихось практичних галузях. 18

Epic Games заявила, що причиною збільшення кількості збоїв в іграх на Ureal Engine стали процесори Intel

Назар Степорук 381

Останнім часом зросла кількість збоїв в іграх на Unreal Engine 5. Epic Games відреагувала на проблему і заявила, що причиною стали сучасні процесори Intel. Вони споживають надто багато енергії, і через це трапляються помилки. Оскільки недоліки приховані на апаратному рівні, користувачам доведеться самостійно міняти певні налаштування CPU, щоб збої припинилися. 1

Valve виклала у вільний доступ вихідний код Steam Audio SDK разом з плагінами під Unity, Unreal Engine та інші рушії

Sashko Peremot 366

В рамках розвитку проєктів зі спільнотою Open Source компанія Valve виклала у вільний доступ Audio SDK 4.5.2 та опублікувала вихідний код Steam Audio SDK під ліцензією Apache 2.0. Як це допоможе розробникам — читайте в нашій новині.

Колишній художник провальної Forza Motorsport розповів, наскільки «виснажливою» була розробка гри

Назар Степорук 345

Environmental Artist Адріан Кампос розповів про «виснажливий» процес розробки провальної Forza Motorsport. За його словами, у Microsoft діють спеціальні правила щодо контрактників без повної зайнятості. Через це у Turn 10 Studios спостерігалася постійна плинність кадрів. Команда втрачала талановитих фахівців, хоча їй не вистачало людей.

«Ми дуже сподіваємось уникнути звільнень». CEO української Frag Lab розповів про можливі скорочення та зменшення офісної площі

Назар Степорук 1055

Ми взяли коментарі у CEO Frag Lab Максима Дембіка щодо потенційних звільнень та ситуації в студії. Керівник підтвердив, що компанії зараз необхідно скоротити видатки. Вона шукає можливості залучити інвестиції в Shatterline та розглядає інші варіанти співпраці. Поки що команда скоротила офісну площу, але директор не виключає звільнень у майбутньому. 2

Українські розробники заново анонсували шутер Level Zero: Extraction: гра змінила жанр

Назар Степорук 583

Українські розробники зі студії DOGHOWL Games заново анонсували Level Zero: Extraction. Гра змінила жанр і стала багатокористувацьким extraction-шутером з елементами виживання. В проєкті розгортаються сутички між найманцями та інопланетними монстрами. У кожної з команд є свої особливості та цілі.

Зараз настав найскладніший період для геймдеву — інвестори

Назар Степорук 644

Інвестори вважають, що зараз настав один з найскладніших періодів для ігрової індустрії. Це пов’язано з довгостроковими наслідками пандемії COVID-19 та глобальною економічною кризою. Бізнесмени стали ретельніше добирати стартапи для фінансування. Вони хочуть бачити фанатську базу та економічно ефективні рішення від команди. 1

У 2023 році понад 500 ігор заробили більш ніж $3 мільйони доходу в Steam

Назар Степорук 191

Valve опублікувала звіт з досягненнями Steam у 2023 році. Завдяки цьому стало відомо, що понад 500 ігор заробили більш ніж $3 мільйони доходу в магазині. Показник зріс вдвічі у порівнянні з 2018-м. А ще одночасний онлайн на платформі вперше перевищив 33 мільйони користувачів. 1

Humble Bundle пропонує набір асетів та анімацій для Unreal Engine вартістю $1200 за $25

Назар Степорук 378

Humble Bundle пропонує набір асетів та анімацій для Unreal Engine за $25. До нього увійшли сорок варіантів ресурсів, а повна вартість комплекту становить $1200. Частина добірки призначена для проєктів з постапокаліптичним антуражем. Це стосується моделей зомбі та вцілілих, окремих анімацій та оточення.

«Змушені оптимізувати ресурси». Gameloft офіційно прокоментувала звільнення в українському офісі

Назар Степорук 1286

Gameloft надала нам коментар щодо звільнень у львівському офісі. Студія підтвердила, що під скорочення потрапили 38 працівників. Одночасно українські підрозділи лишаються важливими у структурі компанії й вже в найближчому майбутньому вони візьмуться за нові проєкти. 2

Розробник представив новий метод реалізації дзеркал в іграх на Unity

Назар Степорук 318

Розробник під псевдонімом MacksNotCool представив новий метод реалізації дзеркал в іграх на Unity. Його варіант під назвою McLaurin’s Sphere-Space Path Tracing працює в рамках Universal Render Pipeline. Автор описує свій підхід, як щось середнє між Screen Space Reflections та трасуванням променів. В основі методики лежить застосування двох кубічних карт. 2

У львівському офісі Gameloft пройдуть звільнення — джерела

Назар Степорук 1547

У львівському офісі Gameloft пройдуть масштабні звільнення. За даними джерел, під скорочення потраплять 40 працівників. Їм пообіцяли компенсувати не витрачені дні відпустки. Звільнення відбудуться до березня.

3D Artist з України представив атмосферний рендер кіберпанкового Києва на Unreal Engine 5

Назар Степорук 1739

Сергій Дужик, 3D Artist у Pixela Labs, представив свій персональний проєкт. Автор створив атмосферну сцену з частинкою кіберпанкової версії Києва. Вона включає неонові вивіски зі знайомими українцям брендами та вулиці, на яких відчувається суміш технологій та занепаду. Рендер створено на Unreal Engine 5 із застосуванням Lumen та персональних асетів Сергія. 5

CEO Embracer Group, яка володіє українською 4A Games: звільнення в геймдеві — «це те, через що всі повинні пройти»

Назар Степорук 925

Генеральний директор Embracer Group, яка володіє українською 4A Games, детально прокоментував звільнення в геймдеві. За його словами, «це те, через що всі повинні пройти». Керівник вважає, що скорочення стали результатом надмірних інвестицій в ігрову індустрію протягом попередніх років. При цьому Embracer планує зберегти свою стратегію довгострокового розвитку. 2

Система досягнень, кристалічна печера та VHS-ефекти: добірка безкоштовних асетів лютого для Unreal Engine

Sashko Peremot 240

Команда рушія Unreal Engine опублікувала добірку безплатних асетів лютого. Розробники пропонують стилізовану кристалічну печеру, фентезійний інтер’єр та цілий набір ретро-анімаційних ефектів. Детальніше про асети можна дізнатися в нашій новині.

Metro Exodus виповнилося п’ять років — 4A Games розкрила продажі гри та поділилася планами на майбутнє

Назар Степорук 400

Українська студія 4A Games нагадала про п’яту річницю виходу Metro Exodus. Розробники розповіли, що з моменту релізу гри у 2019 році вдалося продати десять мільйонів копій. Окремо розробники повідомили про майбутній розвиток франшизи. Metro Awakening для VR вийде у 2024-му, а 4A Games працює над повноцінним продовженням серії.

Творець Cocoon показав, наскільки великою може бути різниця між раннім концептом та фінальною версією гри

Назар Степорук 866

Єппе Карлсен — директор розробки та провідний геймдизайнер Coocon. Нещодавно він поділився декількома відео першого концепту гри та показав різницю між першими ідеями й фінальною версією. Прототип 2017 року розробник створив за три місяці у 2D. Проте багато задумів з нього лишилися у грі.

← Сtrl 1... 45678...75 Ctrl →