Новини (стор. 3)

Frogwares анонсувала The Sinking City 2 на Unreal Engine 5: деталі сюжету та ігроладу

Назар Степорук 357

На Xbox Partner Preview українська студія Frogwares анонсувала свій новий проєкт — горор з елементами виживання The Sinking City 2. Події гри відбуватимуться у містечку Аркхем, яке страждає від надприродної повені. Основними особливостями сиквелу стануть бойова система з урахуванням особливостей жанру, напіввідкритий світ, опціональна детективна складова та заплутаний сюжет. Проєкт вперше в портфоліо Frogwares розробляється на Unreal Engine 5.

Українська художниця випустила Hazy Mind — візуальну новелу в жанрі психологічного горору

Назар Степорук 462

У Steam вийшов проєкт Hazy Mind від української художниці betetiro. Це візуальна новела в жанрі психологічного горору. За сюжетом гравці прокидаються у власній кімнаті й зустрічають загадкову дівчину. Вони повинні з’ясувати, хто вона така і чи варто їй довіряти. У проєкті реалізована повна українська локалізація.

Трилогія S.T.A.L.K.E.R. може вперше вийти на консолях: скриншоти та дата релізу

Назар Степорук 712

На декількох сайтах японських ритейлерів з’явилися сторінки S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone для PS4. Це збірка, яка включає порти трьох частин серії. Згідно з витоком, реліз комплекту відбудеться 27 червня. А повноцінно анонсувати його можуть вже сьогодні на Xbox Partner Preview. 2

Колишній технічний директор Rockstar розповів, як створювалися дзеркала в GTA: San Andreas

Назар Степорук 290

Колишній технічний директор Rockstar North Оббе Вермей розповів, як реалізовувалися дзеркала в Grand Theft Auto: San Andreas. У ПК-версії застосовувався стандартний метод, а от на PS2 не вистачало відеопам’яті. Через це рендерити сцену двічі було неможливо. В результаті розробникам довелося створювати копії приміщень за прозорими поверхнями, створюючи ілюзію дзеркал. 2

У Blender реалізували красиву сцену дощового японського міста з натовпом людей (відео)

Назар Степорук 738

Difffuse Studio — команда розробників, яка створює процедурні інструменти для Blender. Нещодавно фахівці реалізували меланхолічну сцену японського дощового міста із застосуванням власних продуктів. Вони застосували власні генератори для побудови алеї та натовпу. А додатково розробники використали інструмент Baga Rain Generator, щоб додати до середовища дощ. 5

Композитор Alan Wake 2 розповів, як зламав два піаніно та використав «іграшки» для дорослих під час запису саундтреку

Назар Степорук 213

Петрі Аланко працює композитором в Remedy Entertainment. Нещодавно він розповів, як записував екстраординарні звуки для Alan Wake 2. Митець використав скрегіт старої огорожі в загоні для худоби, а також іграшки для дорослих. А ще Аланко зламав два піаніно в процесі роботи. 2

Steam оновив рекорд за кількістю користувачів. Платформою одночасно користувалися понад 34,6 млн людей

Sashko Peremot 184

Окрім того, що платформою Steam одночасно користувалося понад 34,6 млн людей, рекордна кількість гравців знаходилася безпосередньо в іграх. Про цей показник — читайте в нашій новині. 1

Розробники з Firespite пожалілися на погіршення умов праці та дискримінацію після того, як студію купила Sony

Назар Степорук 367

Розробники з Firespite розповіли, що у студії значно погіршилися умови праці після того, як вона увійшла до складу Sony. На нових керівників написали 13 скарг через дискримінацію за статтю та віком. Під час внутрішнього розслідування ці випадки списали на непорозуміння. Фахівці вважають, що Sony втрутилася та зруйнувала виробничі процеси у Firespite, і тепер студія може не завершити жоден зі своїх проєктів.

Saber Interactive, яка має російські корені, може відділитися від Embracer Group разом з українською 4A Games — ЗМІ

Назар Степорук 619

Saber Interactive, компанія з російськими коренями, може вийти зі складу шведського холдингу Embracer Group. Її планують продати групі неназваних приватних інвесторів, про що розповів Джейсон Шраєр. І є шанси, що під контролем Saber залишиться українська 4A Games, яка повноцінно увійде до складу компанії.

Канал MykhailykArt українського 3D-художника Дмитра Михайлика став переможцем Першої премії DOU

Sashko Peremot 870

Канал українського 3D-художника Дмитра Михайлика MykhailykArt переміг на Першій премії DOU, яка пройшла 28 лютого. Він став одним з переможцем в категорії «Найкращий IT-подкаст/YouTube-канал». Які канали та подкасти опинилися з ним на п’єдесталі — читайте в нашій новині. 1

Room 8 Studio опублікувала концепт-арти персонажів, створені для Redfall

Назар Степорук 333

Українська Room 8 Studio розповіла про роботу над торішнім кооперативним шутером Redfall. Команда в партнерстві з Arkane Austin та Bethesda Softworks створила концепт-арти декількох основних персонажів, які фігурують в сюжеті. Загалом над проєктом працювало шість фахівців з Room 8.

Хакери з угруповання «Могилевич» заявили, що зламали Epic Games та викрали 190 Гбайт даних

Назар Степорук 1273

Хакерська банда «Могилевич» заявила, що зламала Epic Games. За словами зловмисників, вони викрали 189 Гбайт інформації, включно з персональними та платіжними даними. Угрупування виставило весь архів на продаж, який триватиме до 4 березня. 1

Анонсовано Ghost of Viyk — стильний мандрівний бойовик в антуражі українського фольклору

Назар Степорук 392

Український колектив trbkk анонсував свій дебютний проєкт під назвою Ghost of Viyk. Це суміш екшену та мандрівної гри (roguelike) з антуражем, натхненним українським фольклором. За сюжетом головна героїня Пташка повинна здолати лідера Секти Чорної Чуми, щоб зупинити розповсюдження смертельної зарази.

Організатори Gamedev Camp оголосили конкурс для художників з цінними призами

Назар Степорук 472

Gamedev Camp анонсував конкурс Art Contest для художників. Темою стали птахи та все, що з ними пов’язано. Роботи прийматимуться з 1 по 15 березня. Загалом буде всім переможців, а за перші місця передбачена 100% знижка на участь у Gamedev Camp.

«Людей звільнили одним днем». В українських офісах Playtika пройшли масштабні звільнення — джерела

Назар Степорук 3225

Нам вдалося дізнатися про звільнення в українських офісах Playtika. Джерела повідомили, що у першій половині січня скоротили десь до 100 фахівців. Сюди відноситься й частина менеджменту. Звільнення відбулися одним днем одразу після повідомлення керівництва. Працівникам виплатили компенсацію у зв’язку зі скороченням. 1

Художник з Rockstar Games представив похмуре середовище в дусі Elden Ring, створене з використанням LiDAR-сканування на UE5

Назар Степорук 311

Джонатон Грегорі Бік — Senior Environment Artist у Rockstar Games. Нещодавно він представив свій персональний проєкт з серії Hinterlands. Автор реалізував тривимірне середовище в дусі Dark Souls та Elden Ring на Unreal Engine 5. У роботі він скористався LiDAR-скануванням Скафелл-Пайку — найвищої гори в Англії.

Google представила ШІ-модель Genie для створення 2D-локацій для платформерів

Назар Степорук 425

Тім Роктяшель, Team Lead у Google DeepMind, презентував нову ШІ-модель корпорації — Genie. Інструмент здатен генерувати розмаїття двомірних світів, де персонаж керується діями людини. Іншими словами, це локації для 2D-платформерів. Як вхідний матеріал можуть використовуватися будь-які зображення, навіть картини.

Дітям не варто вчитися програмувати, бо це робитиме штучний інтелект — гендиректор NVIDIA

Назар Степорук 2920

На Всесвітньому урядовому саміті в Дубаї генеральний директор NVIDIA Дженсен Хуанг поділився думкою щодо того, чи варто навчатися програмувати. Він вважає, що у цьому немає сенсу, бо в майбутньому код писатиме виключно ШІ. Дітям, які обирають собі фах, краще зосередитися на розробці технологій для спрощення мов програмування або якихось практичних галузях. 18

Epic Games заявила, що причиною збільшення кількості збоїв в іграх на Ureal Engine стали процесори Intel

Назар Степорук 371

Останнім часом зросла кількість збоїв в іграх на Unreal Engine 5. Epic Games відреагувала на проблему і заявила, що причиною стали сучасні процесори Intel. Вони споживають надто багато енергії, і через це трапляються помилки. Оскільки недоліки приховані на апаратному рівні, користувачам доведеться самостійно міняти певні налаштування CPU, щоб збої припинилися. 1

Valve виклала у вільний доступ вихідний код Steam Audio SDK разом з плагінами під Unity, Unreal Engine та інші рушії

Sashko Peremot 361

В рамках розвитку проєктів зі спільнотою Open Source компанія Valve виклала у вільний доступ Audio SDK 4.5.2 та опублікувала вихідний код Steam Audio SDK під ліцензією Apache 2.0. Як це допоможе розробникам — читайте в нашій новині.

← Сtrl 123456...73 Ctrl →