Новини (стор. 2)

Обсяг венчурних інвестицій в геймдев у першому кварталі 2024 року зріс на 94% — аналітики

Назар Степорук 154

У першому кварталі 2024 року венчурних інвестицій в геймдев стало на 94% більше у порівнянні з четвертим кварталом 2023-го. Загальний обсяг досяг позначки $594 мільйони. Найбільші раунди вдалося підняти компаніям Build A Rocket Boy та Second Dinner. А ще збільшилася кількість фінансових угод, досягнувши рівня кінця 2020 року.

Розробники інді-хіта Slay the Spire перенесли сиквел на Godot після понад 2 років виробництва на Unity

Назар Степорук 338

Нещодавно на презентації Triple-I Showcase студія Mega Crit анонсувала Slay the Spire 2. Це продовження хітового карткового roguelike, який добре відомий серед поціновувачів інді-проєктів. Після демонстрації сиквелу стало відомо, що він розробляється на Godot. Розробники змінили рушій, хоча понад два роки створювали гру на Unity. 3

Міжнародна асоціація розробників представила план для керівників компаній, який допоможе зупинити масові звільнення в геймдеві

Назар Степорук 281

Міжнародна асоціація розробників ігор (IGDA) «закликала до дій» керівників геймдев-компаній, щоб зупинити звільнення. Організація опублікувала шість кроків, які допоможуть виправити ситуацію. Сюди відносяться прозора комунікація, правильне планування розвитку, підтримка працівників, ініціативи з різноманіття та інше. IGDA вважає, що керівники «повинні» все це робити. 1

«Ми займаємося цим 20 років». Креативний директор The Elder Scrolls Online пояснив, чому метавсесвіти не можна вважати інновацією

Назар Степорук 134

Креативний директор The Elder Scrolls Online Метт Фірор поділився думками про метавсесвіти. На його думку, такий формат проєктів не можна вважати інновацією. Це гарне слово для пошуку інвестицій у Кремнієвій долині. Але на практиці ігрові компанії вже давно створюють віртуальні світи, а їхня популярність залежить виключно від контенту та наповнення.

Понад два роки роботи. Українська Room 8 показала моделі, створені для Alan Wake 2

Назар Степорук 461

Українська студія Room 8 оновила портфоліо на власному сайті й показала роботи, створені для Alan Wake 2. Компанія працювала над різноманітними моделями. Сюди переважно відносяться транспортні засоби, зокрема автомобіль Саги Андерсон. На ньому головна героїня подорожує між локаціями в заставках.

Розробники заплатили художнику $90 тисяч за створення артів для гри за допомогою ШІ, бо «ніхто не наблизився до його якості»

Назар Степорук 1315

Студія Champions TCG випустила Web3-гру на блокчейні Champions of Otherworldly Magic. Арти для карток в проєкті створив ШІ-художник. За словами керівника компанії, фахівець отримав $90 тисяч протягом пів року, працюючи лише 10 годин на місяць. Розробники вважають, що «ніхто не зміг наблизитися до якості, яку він забезпечив». 4

Пропозиція для 3D-художників. Вісім посібників для вивчення основ Blender можна придбати за $15

Назар Степорук 323

В магазині Humble Bundle розпочалися продажі набору, присвяченого Blender. Користувачі можуть отримати вісім посібників для вивчення основ роботи з програмою. Вони охоплюють моделювання, скульптинг, матеріали, текстури, затінення та багато інших аспектів. Комплект можна придбати за $15, а його роздрібна ціна становить $279.

Для Space Killer від української команди TwoFriends вийшло оновлення, яке додає в гру режим виживання

Sashko Peremot 153

Пригодницька мультижанрова гра Space Killer отримала масштабне оновлення, з яким в грі з’явився режим виживання. В ньому потрібно вистояти від натиску прибульців та перемогти Головного Боса. Про інші деталі оновлення читайте в нашій новині. 1

Українські розробники з N-iX Game & VR Studio розповіли про співпрацю з Blizzard над World of Warcraft

Назар Степорук 552

Нещодавно українська студія N-iX Game & VR Studio опублікувала малюнки, створені для World of Warcraft. Ми взяли коментарі у розробників та розпитали про співпрацю з Blizzard Entertainment. Фахівці розповіли, як вдалося налагодити комунікацію з компанією та в чому полягала основна складність при створенні артів. 2

Анонсована Threads of War — «танчики» в стилістиці вишиванки про звільнення України від окупантів

Назар Степорук 324

Андрій Костюшко зі своїм 11-літнім сином Аскольдом анонсували Threads of War. Це проєкт в дусі Battle City для NES з елементами roguelite та стилістикою вишиванки. В грі користувачі звільнятимуть українські міста від російських окупантів, повторюючи події першого року повномасштабної війни. Розробники внесли в класичний ігролад «танчиків» декілька нововведень та додали кооперативний режим. 4

Керівник Saber розповів про другий загадковий проєкт української 4A Games та причини продажу студії

Назар Степорук 1181

Метью Карч, генеральний директор та співзасновник Saber Interactive, яка має російське коріння, нещодавно висловився про 4A Games. В інтерв’ю керівник згадав про другий загадковий проєкт студії. Його виробництво ведеться паралельно з новою частиною Metro. А ще Карч озвучив причини, чому 4A Games була куплена у 2020 році. 7

«Жодна з цих компаній не ризикує збанкрутувати». Видавничий директор Larian заявив, що масових звільнень в геймдеві можна було уникнути

Назар Степорук 455

Видавничий директор Larian Studios Майкл Даус в нещодавньому інтерв’ю заявив, що звільнень в геймдеві можна було уникнути. Жодна з компаній, яка проводила скорочення, не заходилася на межі банкрутства. Вони просто не хотіли сердити своїх акціонерів. Саме тому Даус розчарований тим, як індустрія продовжує вести бізнес. 2

Невеликі ігри з меншим бюджетом креативніші за ААА. Думки розробника Watch Dogs та The Division про геймдев

Назар Степорук 249

Ендрю Вілланс, Game Director у Sumo Digital, який раніше працював у Ubisoft над Watch Dogs та The Division, поділився цікавими думками про геймдев. За його словами, невеликі проєкти з меншими бюджетами можуть бути креативнішими за ААА. Тому що фахівцям доводиться впроваджувати незвичайні рішення, щоб зацікавити аудиторію. А молодим розробникам простіше та краще працювати саме над такими іграми. 3

Творець Minecraft повернувся в геймдев після 10-річної паузи й заснував нову студію

Назар Степорук 585

Маркус Перссон, також відомий як Notch, повертається в геймдев. Творець та ідейний натхненник Minecraft не займався розробкою впродовж десяти років, відколи продав Mojang. Зараз він заснував нову студію під назвою Bitshift Entertainment, яка вже працює над дебютним проєктом в жанрі roguelike та dungeon crawler. 2

Розробники Dead Cells 2 роки працювали над боївкою для нової гри, а потім все переробили за 3 тижні

Назар Степорук 360

Студія Motion Twin, відома за Dead Cells, зараз працює над Windblown. Це ізометричний екшен з елементами rouguelite та дуже швидким ігроладом. Команда два роки створювала бойову систему для проєкту. А потім від неї вирішили повністю відмовитися, бо грати було «надзвичайно нудно». Нову боївку Motion Twin реалізувала всього за три тижні.

Готичний собор та древній голем від українця. Стала доступна добірка безплатних асетів для Unreal Engine у квітні

Назар Степорук 399

Epic Games опублікувала добірку безплатних асетів квітня для Unreal Engine. В список традиційно увійшли п’ять позицій, і серед них є робота українця Станіслава Гейваха. Користувачі рушія можуть отримати його 3D-модель древнього голема. Комплект також включає модульний готичний собор, стилізоване лісове поселення та інші ресурси. 2

Чудові результати Helldivers 2 і Dragon’s Dogma 2. Топ-50 ігор березня, які українці найчастіше купували на дисках

Назар Степорук 272

Хочете дізнатися, які ігри українці найчастіше купували на дисках в березні? Тоді гайда читати наш топ-50. Минулого місяця нові релізи показали доволі гарні результати. А деякі лютневі та січневі ігри змогли міцно закріпитися на верхніх позиціях. Зокрема, йдеться про Helldivers 2, Dragon’s Dogma 2 та The Last of Us Part II Remastered.

Ціль — креативність. GameDev Camp влаштовує конкурс для програмістів на Unity та Unreal Engine

Назар Степорук 219

Організатори GameDev Camp оголосили про конкурс для ігрових програмістів на Unity та Unreal Engine. Головним критерієм оцінювання буде креативність, а основна вимога — щоб проєкт відповідав темі високих польотів. Подати заявку на участь можна до 15 квітня, а результати оголосять за тиждень на основі публічного голосування.

Керівники Unity пояснили, чому вважають WebGPU привабливим ринком для ігрових розробників

Назар Степорук 257

Unity бачить потенціал в технології WebGPU. Керівництво компанії вважає, що це буде новий ринок, який поступово зростатиме. Саме тому на API робиться ставка в оновленні Unity 6. На думку директорів, швидкість та простота доступу до контенту дозволять WebGPU зайняти свою нішу в індустрії. 2

Комплект з 50 посібників та асетів для різних геймдев-фахівців вартістю $3850 можна придбати за $25

Назар Степорук 1645

В магазині Humble Bundle продається набір GameMasters Toolkit. Він включає 50 одиниць різноманітних асетів та посібників. Сюди входять середовища, окремі будівлі, гайди з Unreal Engine та базового геймдизайну тощо. Роздрібна вартість комплекту становить $3856, однак в рамках акції його можна придбати за $25.

← Сtrl 123456...75 Ctrl →