Новини геймдев індустрії (стор. 2)

У Playtika масштабні скорочення. Вони зачепили українські команди, що працювали над двома проєктами компанії

Sashko Peremot 2724

Ізраїльська геймдев-компанія Playtika провела масштабні скорочення. Вони зачепили команди, які працювали над двома проєктами — Best Fiends та Redecor. Всіх, хто працював над цими іграми в України теж звільнили. Детальніше читайте в нашій новині. 1

Оптимізація, Fast Geometry Streaming, MetaHuman Creator. Epic випустила Unreal Engine 5.6

Назар Степорук 263

Під час презентації State of Unreal 2025 розробники рушія продемонстрували багато можливостей версії 5.6. А паралельно відбувся її повноцінний реліз. Epic Games намагалася надати розробниками інструменти, які дозволять створювати масштабні та оптимізовані ігри. Для цього покращили деякі старі рішення та впровадили нові.

Epic Games Store дозволить розробникам ігор зберігати 100% доходу з першого мільйону доларів кожен рік

Sashko Peremot 232

Epic Games Store змінює правила гри. З 1 червня 2025 року розробники отримуватимуть 100% доходу з першого $1 млн на кожен тайтл щороку — без заявок чи оновлень контракту. Більше про це — читайте в нашій новині. 2

RPG про окупацію Маріуполя Hollow Home перенесли на 2026 рік. Розробники скоро почнуть Kickstarter-кампанію

Назар Степорук 248

Українська студія Twigames вирішила перенести реліз Hollow Home на 2026 рік. За час розробки бачення розробників розширилося, тому їм необхідно взяти додатковий час на доопрацювання. Скоро стартує кампанія зі збору коштів на створення цієї RPG про окупацію Маріуполя на Kickstarter. А ще Twigames заново відкрила доступ до демоверсії.

Extraction-шутер про галичан в космосі SAND вийде і на консолях

Назар Степорук 323

Українські студії Hologryph і TowerHaus поділилися оновленою інформацією про платформи, на яких вийде extraction-шутер SAND. Раніше було заявлено лише про реліз на ПК, а тепер цей перелік включає PlayStation 5, Xbox Series X та Series S. На честь анонсу консольних версій розробники випустили свіжий трейлер. 1

Український шутер Shatterline стане однокористувацьким. Сервери мультиплеєра закриють вже в червні

Назар Степорук 690

Frag Lab оголосила нову зміну напрямку в розвитку Shatterline. Мультиплеєр для шутера закриють, а однокористувацький контент навпаки розширять. Купівлю предметів в проєкті вже вимкнули, проте сервери пропрацюють ще місяць. Тепер проєкт буде преміальним і розповсюджуватиметься за схемою разового придбання. 7

Оголошено точну дату виходу українського хардкорного платформера Through the Nightmares

Назар Степорук 304

Українська інді-студія Sandman Team у партнерстві з Pingle Studio оголосила точну дату виходу свого дебютного проєкту — хардкорного платформера Through the Nightmares. Гру створювали протягом девʼяти років, і 19 червня вона врешті надійде в продаж. Реліз відбудеться на ПК і консолях. 1

Організатори Ukrainian Games Festival оголосили дату проведення заходу та запрошують розробників доєднуватися

Назар Степорук 463

Представники PR-агенції Palaye оголосили дату проведення Ukrainian Games Festival 2025 в Steam. Цього року подія пройде з 14 по 21 серпня. Всіх українських розробників запрошують доєднатися до події, щоб представити свої проєкти якомога ширшій аудиторії. Для цього потрібно заповнити форму.

Акцент на відкритих світах та інтеграція MetaHuman Creator. Вийшла превʼю-версія Unreal Engine 5.6

Назар Степорук 426

Epic Games випустила попередню версію Unreal Engine 5.6. Вона містить ряд нововведень, які покращують функціонал та спрощують роботу з рушієм для фахівців. Одна із заявлених функцій — це підтримка відкритих світів з максимальною продуктивністю та кадровою частотою 60 FPS. В переліку також є покращення інструментів для анімації.

Frogwares випустила The Sinking City Remastered на Unreal Engine 5 з покращеною графікою

Редакція GameDev 450

Українська студія Frogwares випустила ремастер The Sinking City. Оновлену версію реалізували на рушієві Unreal Engine 5 з підтримкою трасування променів та апскейлерів. У грі також підтягнули деякі ігроладні функції та додали фоторежим. Всі власники оригіналу отримали проєкт безплатно. 1

Більше ніж населення Житомира. Скільки в Україні PlayStation 5 і де їх купують найчастіше

Sashko Peremot 663

В Україні сьогодні немає великого дефіциту консолей PlayStation. Однак періодично виникає нестача певних моделей. Наприклад, може бути дефіцит на діджитал-консоль, або ексклюзивні та лімітовані бандли. Більше про те, де найчастіше купують PS5 і скільки їх зараз в Україні — читайте в нашій новині.

На фронті, захищаючи Україну, загинули двоє розробників з Gameloft Ukraine

Назар Степорук 765

У війні росії проти України загинули двоє фахівців, які раніше працювали в Gameloft Ukraine. Це Єгор Кривопуск, 2D Artist Marketing Art, і Олексій Дурапов, Studio Online Developer Lead. В компанії їх описали, як добрих, відкритих і талановитих людей. Сімʼям загиблих Gameloft надасть фінансову компенсацію. 2

«Задача — лагодити вірші». Український розробник випустив головоломку Lağoda QT кримськотатарською мовою

Назар Степорук 170

Письменник та інді-розробник Олександр Козлов презентував Lağoda QT. Це некомерційна гра-головоломка, реалізована кримськотатарською мовою. У ній необхідно «лагодити» вірші, попередньо зіпсовані одним з алгоритмів. Проєкт створено на основі аналогічно української версії.

Суд заборонив Apple збирати комісію з платежів за межами App Store. Epic Games перемогла й поверне Fortnite на iOS

Назар Степорук 353

Epic здобула перемогу в слуханні проти Apple. Суд в США прийняв рішення на користь творців Fortnite та Unreal. Тепер Apple забороняється брати комісію з платежів, які здійснюються за межами App Store. Тобто компанія не отримуватиме прибутку, якщо транзакція не проходить через її магазин. Завдяки цьому рішення Fortnite повернеться на iOS. 2

Український «рогалик» Ocean Keeper вийшов з дочасного доступу у Steam

Sashko Peremot 745

«Рогалик» про виживання Ocean Keeper від української студії RetroStyle Games виходить з дочасного доступу у Steam 2 травня. Спеціально від версію 1.0 команда випустила трейлер гри, в якому можна почути техно-фолк композицію «Голубочки» від Юлі Юріної (prod. by Jandy). Більше — читайте в нашій новині. 5

Оголошено десять проєктів, які стали переможцями гранту Unity for Humanity у 2025 році

Назар Степорук 188

Щороку Unity обирає ігри, які присвячені глобальним проблемам людства, й фінансово їх винагороджує. Це відбувається в межах гранту Unity for Humanity. Переможці конкурсу отримують кошти для подальшої розробки проєктів та дистрибуції. У 2025 році фонд збільшили до $600 тисяч. Ці гроші розділять між десятьма іграми та додатками.

S.T.A.L.K.E.R. 2 отримала нагороду Xbox Excellence Award 2025 від ігрового підрозділу Microsoft

Назар Степорук 402

Щороку ігровий підрозділ Microsoft проводить власну премію нагородження — Xbox Excellence Award. Цього разу до списку переможців потрапила і S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Представники української студії опублікували фото з нагородою та листом від команди Xbox. Вони подякували спільноті за підтримку та інтерес до гри.

Набір з тисяч асетів для Unity та Unreal Engine можна придбати зі знижкою 99% — за 30 доларів

Назар Степорук 726

У магазині Humble Bundle зʼявилася нова пропозиція для ігрових розробників. Йдеться про набір під назвою The Supreme Unreal and Unity Game Dev Bundle. Він включає декілька тисяч асетів, які адаптовані для використання у двох рушіях. Придбати комплект можна за $30, а знижка складає 99%. 2

Зʼявилися ігроладні демонстрації українського кооперативного шутера La Quimera від творців Metro

Назар Степорук 509

В мережі почали зʼявлятися ігроладні демонстрації La Quimera — кооперативного шутера від студії Reburn, яка раніше була частиною 4A Games. Блогери записали фрагмент проходження під час закритого бета-тестування проєкту. Ролики показують місію з середини сюжетної кампанії. Можна побачити всі основні механіки, реалізовані в грі. 1

Девʼять років розробки. Оголошена дата виходу українського хардкорного платформера Through the Nightmares

Назар Степорук 530

Українська інді-студія Sandman Team оголосила терміни релізу Through the Nightmares. Це хардкорний платформер, розробка якого велася протягом девʼяти років. Проєкт надійде в продаж вже цього червня на ПК та консолях. Розробники також випустили новий трейлер та демоверсію. 4

← Сtrl 123456...92 Ctrl →