Годування свиней та поховальні ряди. Містобудівна стратегія «Острів» отримала оновлення
Український розробник-одинак Євген продовжує покращувати свою містобудівну стратегію з елементами симулятора «Острів». Нещодавно він випустив шостий патч для п’ятої альфа-версії гри.
Про це стало відомо з допису в спільноті Steam. Творець проєкту покроково описав зміни та покращення, реалізовані в оновлені. Сюди відносяться як виправлення помилок, так і нові ігроладні можливості.
Нововведення в шостому патчі для «Острова»
- Годування свиней гарбузами, яблуками та кабачками на додачу до іншої їжі.
- Утворення поховань в ряд.
- Надання пріоритету родовищу каменю, щоб його видобули першим.
- Місце для корму тварин тепер зарезервоване. Тварин годуватимуть, навіть коли склад переповнений.
- Додана підказка про те, що стійло потребує підков або збруї.
- Реалізована функція знищення певної кількості ресурсу, а не всього запасу одразу.
- Сади виготовляють сушню.
- Оптимізовано пошук шляху.
Окремо Євген виправив декілька багів, які були присутні у грі. Наприклад, в деяких випадках траплялися критичні збої, коли зносилася споруда або змінювався пріоритет при будівництві. Ці помилки більше не зустрічатимуться при проходженні.
Нагадаємо, нещодавно ми взяли інтерв’ю у Євгена. Він розповів про початок свого шляху в геймдеві, амбітну ціль у мільйон проданих копій, керування часом та створення особистого бренду.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів