Вийшов перший реліз Open 3D Engine: відкритого рушія для ААА-ігор. Проєкт розвивають AWS, Red Hat та інші

Вийшов перший стабільний реліз рушія Open 3D Engine, який має відкритий код. На ньому можна створювати ігри класу AAA та 3D-симуляцій, що працюватимуть в режимі реального часу.


Open 3D Engine — це модульний і розширюваний рушій, який можна адаптовувати під свої потреби. Він містить:

  • Багатопотоковий фотореалістичний рендерер.
  • Розширюваний візуальний редактор 3D-моделей (з підтримкою API Vulkan, Metal і DirectX 12).
  • Систему анімації персонажів на основі даних.
  • Рушій для візуалізації фізичних процесів, що підтримує роботу в реальному часі.
  • Вбудовану хмарну інтеграцію.
  • Програмований пайплайн для обробки ресурсів.
  • Підтримку платформ Windows 10, Linux, macOS, iOS і Android.

Проєкт опублікувала некомерційна організація Open 3D Foundation (O3DF), до якої належать Adobe, AWS, Huawei, Intel і Niantic. Open 3D Engine використовують AWS, кілька ігрових та анімаційних студій та розробники робототехніки.

У липні вийшла попередня версія Open 3D Engine для розробників, тоді ж відкрили й код проєкту, аби отримати відгуки й удосконалити рушій. Він базується на Amazon Lumberyard, але розвивається як нейтральний проєкт і поширюється під ліцензією Apache 2.0.


Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.

👍НравитсяПонравилось1
В избранноеВ избранном1
LinkedIn
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

видкрытого кого?

Відкритого рушія. Якщо у Вас виникло питання чому такий термін, можна спробувати почитати таке:

ukrainian.stackexchange.com/questions/589

uk.wikipedia.org/wiki/Програмний_рушій

Подписаться на комментарии