Вийшов перший реліз Open 3D Engine: відкритого рушія для ААА-ігор. Проєкт розвивають AWS, Red Hat та інші
Вийшов перший стабільний реліз рушія Open 3D Engine, який має відкритий код. На ньому можна створювати ігри класу AAA та 3D-симуляцій, що працюватимуть в режимі реального часу.
Open 3D Engine — це модульний і розширюваний рушій, який можна адаптовувати під свої потреби. Він містить:
- Багатопотоковий фотореалістичний рендерер.
- Розширюваний візуальний редактор 3D-моделей (з підтримкою API Vulkan, Metal і DirectX 12).
- Систему анімації персонажів на основі даних.
- Рушій для візуалізації фізичних процесів, що підтримує роботу в реальному часі.
- Вбудовану хмарну інтеграцію.
- Програмований пайплайн для обробки ресурсів.
- Підтримку платформ Windows 10, Linux, macOS, iOS і Android.
Проєкт опублікувала некомерційна організація Open 3D Foundation (O3DF), до якої належать Adobe, AWS, Huawei, Intel і Niantic. Open 3D Engine використовують AWS, кілька ігрових та анімаційних студій та розробники робототехніки.
У липні вийшла попередня версія Open 3D Engine для розробників, тоді ж відкрили й код проєкту, аби отримати відгуки й удосконалити рушій. Він базується на Amazon Lumberyard, але розвивається як нейтральний проєкт і поширюється під ліцензією Apache 2.0.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.
2 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів