У вересні Baldur’s Gate 3 отримає офіційний інструментарій для створення модифікацій

Larian Studios випустить сьомий масштабний патч для Baldur’s Gate 3 у вересні. Разом з цим оновленням у грі з’явиться офіційний інструментарій для створення модифікацій.

Як сказано на сторінці в Steam, дням стартувала закрита «бета» редактора модів, в якому бере участь невеличка група ентузіастів. Зареєструватися на наступний етап тестування можна буде в липні, і до нього допустять близько тисячі осіб. Після цього Larian відшліфує інструментарій і випустить у вересні.

Офіційний редактор гарантуватиме сумісність модифікацій з грою. Фанатські проєкти для Baldur’s Gate 3 виходять з моменту релізу, проте оновлення гри часто ламають їхню роботу. А інструментарій Larian повинен виправити цю проблему.

Користувачі все ще зможуть створювати моди поза запропонованим пайплайном. Наприклад, якщо виникне бажання реалізувати еротичний контент чи проєкт з великою кількістю скриптів. Larian попередила, що випущений інструментарій, імовірно, не підтримуватиме деякі з таких модифікацій.

«Окрім архітектури ігрового коду для керування модами, ми випустимо підмножину наших внутрішніх інструментів розробки як частину Baldur’s Gate 3 Toolkit. Це дозволить вам:

1. Отримати доступ до редактора для створення власних модифікацій.

2. Завантажувати модифікації безпосередньо на сервери mod.io.

3. Завантажувати рівні лише для читання, щоб переглянути всі локальні об’єкти, а також налаштування, і тестувати модифікації в грі під час їх створення.

4. Отримати доступ до наших внутрішніх редакторів для підтримуваних типів ассетів, таких як текстури та візуальні моделі, що дозволить вам замінити їх безпосередньо у вашому моді через інтерфейс розробника.

5. Опублікувати свій мод через редактор, де він пройде модерацію і буде видимим в ігровому браузері, або ж запакувати його локально, щоб завантажити на сторонній сайт.

6. Редагувати інтерфейс мода за допомогою редактора файлів. Ми надамо документацію, яка пояснить, як налаштовані наші внутрішні механізми для розв’язання проблем із завантаженням/сумісністю модів», — розповіли в Larian.

Нагадаємо, нещодавно CD PROJEKT RED випустила офіційний інструментарій створення модифікацій для The Witcher 3: Wild Hunt. Він дає можливість розробляти новий контент і змінювати вже наявний у грі.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі