Гра Codename: Ocean Keeper від української студії RetroStyle Games вийшла у ранній доступ

Сьогодні, 19 липня, у ранній доступ вийшла Codename: Ocean Keeper — виживальницький roguelike від української студії RetroStyle Games. В ньому гравець бере на себе роль космічного пірата, має розкрити таємниці підводної планети і при цьому пережити навалу різноманітних монстрів.

«Ми запланували кілька великих оновлень, які значно покращать ігровий процес і додадуть більше контенту для гравців. Зараз ми можемо з упевненістю сказати, що плануємо випустити Ocean Keeper 1.0 протягом трьох місяців після запуску раннього доступу. Це дасть нам достатньо часу, щоб зробити всі необхідні покращення та доповнення, а також протестувати та відшліфувати гру до офіційного випуску», — додають розробники.

Нагадаємо, що Codename: Ocean Keeper була в нашій рубриці «Перший погляд». Тоді в RetroStyle Games зазначили, що ігроладно спиралися на Dome Keeper та Vampire Survivors, а в питанні атмосферності надихалися StarCraft, Stormgate та Project Entropy. Представники студії також розказали, як переписували архітектуру гри, чому вирішили самі видавати гру та хто працював над її сюжетом. Почитати детальніше про все це можна за цим посиланням.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Від Riftbreaker нічого не взяли? А дуже схоже...

Ок, цену поправили. Молодцы!

Но баланс игры это ппц. Гриндить надо как в очень плохой мобильной помойке, потому что без нормальной метапрогрессии шансы просто нулевые, будешь дохнуть через пять минут и ни о какой честной игре даже речи не идет.
Таким образом, кстати, часто маскируют маленькое количество контента в игре.
Но как по мне, лучше 5 часов хорошей игры, чем 50 часов гринда, когда в игру ходишь как на работу.
В текущем виде это просто фестиваль гринда, который моментально вызывает дикое раздражение. Баланс надо тюнить хотя бы под кривую какого-нить loop hero. А лучше вообще подумать о честной игре, когда у хорошего игрока есть хоть какие-то шансы с самого начала.

ігролад
це ви так gameplay переклали?

А те що за даними SteamDB ціна в рублях після конвертації менша, ніж у гривнях на 19%, це так і задумано?

я понимаю, что разработчик в стиме пока не до конца освоился, поэтому объясняю — есть такая штука, называется «региональные цены»...

так вот, меньше 15% разницы между ценой в евро и гривне это ребята очень красиво заложили.
это если говорить цензурно.

Думаю, що вони як раз таки освоїлись там ;)

блин... даже Capcom не такая жадная...

Підписатись на коментарі