Вийшла нова версія Open 3D Engine: рушія для ААА-ігор з апдейтами для художників та аніматорів

Вийшов перший цього року великий реліз Open 3D Engine — ігрового рушія з відкритим кодом, що раніше був відомий як Lumberyard. Зараз розробники випустили версію O3DE 22.05, в якій з’явилося багато оновлень.

Для цього релізу розробники виконали майже півтори тисячі мерджів коду та зосередились на швидкодії та зручності рушія. Зокрема покращили стабільність ядра, додали валідацію інсталятора, підтримку UDP-властивостей (UDP) і вдосконалення автоматизованого тестування.

У новій версії O3DE художники можуть переносити метадані своїх проєктів з Blender або Maya Autodesk.

Ще одне важливе оновлення — технологія motion matching. Це керований даними метод анімації, допомагає реалістично синтезувати рухи. Зараз технологія працює в експериментальному режимі. Розробники додали для неї приклад персонажа, яким можна керувати за допомогою геймпада.

Проєкт розвиває некомерційна організація Open 3D Foundation (O3DF), до якої належать Adobe, AWS, Huawei, Intel і Niantic. Open 3D Engine використовують AWS, кілька ігрових та анімаційних студій та розробники робототехніки. Наступний великий реліз O3DE цього року мають випустити в жовтні.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі