NVIDIA анонсувала платформу для створення графічних ігрових модів — RTX Remix
NVIDIA провела презентацію GeForce Beyond, на якій анонсувала нові відеокарти GeForce RTX 40, та серед іншого представила платформу для графічних модів — RTX Remix. Вона має полегшити перероблення класичних ігор з оновленими асетами та трасуванням променів.
Компанія зазначає, що моди, які використовують потужність сучасних графічних процесорів, дозволяють поліпшити якість зображення, продовжують життя грі та розширюють її аудиторію.
«Моди є важливою частиною комп’ютерних ігор і мають помітний вплив на довгострокові продажі та популярність проєкту. Фактично жанр тактичного шутера, MOBA та королівська битва починалися як моди. Сьогодні 9 з 10 найпопулярніших змагальницьких ігор завдячують своїм існуванням модам» — зазначає NVIDIA.
RTX Remix буде сумісна з іграми, що працюють на DirectX 8 і DirectX 9 та мають фіксовані графічні пайплайни. Можливості платформи NVIDIA показала на прикладі локації з TES III: Morrowind, у якій змінили асети та освітлення.
RTX Remix Runtime дозволяє під час гри сканувати текстури, геометрію, освітлення та інші інструкції для рендерингу, які отримує графічний процесор. Ці дані перехоплюються, інтерпретуються та збираються в ідентичну сцену для 3D-платформи Universal Scene Description (USD), яка є основою NVIDIA Omniverse. Потім цю сцену можна експортувати в Unreal Engine, Maya, 3ds Max, Blender та інші суміжні технології.
RTX Remix буде безкоштовною та працюватиме як частина платформи NVIDIA Omniverse. Поки що можна зареєструватися, аби отримати сповіщення про запуск.
Також NVIDIA представила RTX-ремастер Portal з трасуванням променів та технологією DLSS 3. Це мод, для створення якого використовували саме RTX Remix. Ремастер Portal буде доступним у листопаді як безкоштовне DLC для власників гри та працюватиме на усіх відеокардах, які підтримують RTX.
2 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів