NVIDIA представила SDK для швидкого створення 3D-контенту, систем фізики й анімації
Під час нещодавньої конференції SIGGRAPH 2022 компанія NVIDIA представила нове дослідження та інструменти для легшого створення 3D-контенту, фізики й анімації в іграх та віртуальних світах.
Ці інструменти працюють на базі технології «нейронної графіки», яка використовує ШІ, навчається на отриманих даних та робить моделювання реалістичними.
«Інтеграція штучного інтелекту поліпшує результати, допомагає автоматизувати дизайнерські рішення та надає нові, ще небачені, можливості для художників і творців. Нейронна графіка переосмислить те, як віртуальні світи створюються, моделюються та відчуваються користувачами», — зазначає команда.
Серед представлених інструментів:
- 3D MoMa: інверсний пайплан візуалізації, який дозволяє користувачам швидко імпортувати 2D-об’єкт у графічний рушій для створення 3D-об’єкта, який можна змінювати за допомогою реалістичних матеріалів, освітлення та фізики.
- GauGAN360: наступний щабель моделі NVIDIA GauGAN, яка перетворює малюнки мишкою на фотореалістичні зображення. GauGAN360 створює
360-градусні панорами у 8K, які можна перенести на сцени Omniverse. - Omniverse Avatar Cloud Engine (ACE): нова колекція хмарних API, мікросервісів та інструментів для створення й налаштування цифрових персонажів.
- Kaolin Wisp: доповнення до бібліотеки PyTorch Kaolin, призначене для дослідження та створення нейронних полів.
- Instant Neural Graphics Primitives: новий підхід до захоплення об’єктів з реального світу і використання у NVIDIA Instant NeRF, моделі інверсного рендерингу, яка перетворює набори фото у цифрові 3D-сцени.
- NeuralVDB: «революційне» покращення стандарту OpenVDB із заощадженим використанням пам’яті у високоякісних 3D-даних.
- Omniverse Audio2Face: технологія штучного інтелекту, яка створює виразну анімацію обличчя за допомогою одного аудіоджерела.
- ASE: Animation Skills Embedding: метод, який дозволяє фізично змодельованим персонажам більш реалістично реагувати на незнайомі ситуації.
Більше про нові SDK та дослідження можна дізнатися на сайті NVIDIA.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів