NVIDIA представила сервіс для створення реалістичних і «розумних» NPC
NVIDIA представила новий сервіс, який має допомогти у розробці ігор — NVIDIA Avatar Cloud Engine (ACE). Він створює і розгортає ШІ-моделі для генерування реплік та анімації неігрових персонажів.
Приклад втілення цієї технології в грі компанія показала у новому відео. Власник раменної у ньому — це NPC, який завдяки генеративному ШІ правдоподібно реагує на звернення гравця і ґрунтується на поданій передісторії цього світу.
Розробники можуть використовувати сервіс, як локально, так і у хмарі. NVIDIA також інтегрувала в систему ACE for Games свої оптимізовані ШІ-моделі для мовлення та анімації персонажів, зокрема:
- NVIDIA NeMo — для створення, налаштування та розгортання мовних моделей із використанням пропрієтарних даних. Можна налаштувати LLM, використовуючи лор і передісторії персонажів, а також уникнути небажаних діалогів за допомогою NeMo Guardrails.
- NVIDIA Riva — для автоматичного розпізнавання звернень та перетворення тексту в мовлення.
- NVIDIA Omniverse Audio2Face — для миттєвого створення анімації обличчя, яка б відповідала звуковій доріжці. Компанія додає, що Audio2Face вже використовує українська студія GSC Game World для майбутньої гри S.T.A.L.K.E.R. 2.
«Генеративний штучний інтелект може стати революційним явищем для інтерактивності між гравцями й ігровими персонажами, і значно збільшити рівень занурення в ігри», — додав Джон Спітцер, віцепрезидент відділу розробки й перформанс-технологій NVIDIA.
2 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів