Українські розробники з N-iX Game & VR Studio розповіли про співпрацю з Blizzard над World of Warcraft

Нещодавно українська студія N-iX Game & VR Studio опублікувала роботи, створені для World of Warcraft. Ми взяли коментарі у фахівців та розпитали про співпрацю з Blizzard Entertainment, реалізацію артів, джерела натхнення та інше.

Як повідомив Сергій Гоцман, Executive Producer у N-iX Game & VR Studio, все почалося з того, що Олександр Уткін, один із художників команди, виконував замовлення для американського видавництва гік-літератури Insight Editions. Він малював обкладинку та інші ілюстрації для World of Warcraft:The Dragonflight Codex: A Definitive Guide to the Dragons of Azeroth, про що розповідав на форумі.

Видавець захотів збільшити кількість схожих артів у книзі, тому Олександр порекомендував звернутися до N-iX Game & VR Studio. Саме так команду помітила Blizzard.

«Весь матеріал для ліцензованих продуктів у всесвіті WoW проходить узгодження із Blizzard Entertainment. В цей момент наша студія потрапила в їх поле зору, налагодилась комунікація. Вже за кілька місяців після закінчення роботи над Dragonflight Codex для Insight Editions, представники Blizzard зв’язалися з N-iX Game & VR Studio щодо роботи напряму над іншими їх проєктами», — додав Сергій Гоцман.

«З погляду процесу роботи та пошуку натхнення, то тут, звісно, дуже допомагали численні, вже створенні художні матеріали на цю тему. Гра надзвичайно популярна. Однак, якраз в цьому і прихована вся складність. Замовник хотів отримати абсолютну автентичність, а ми не могли собі дозволити жодних відхилень від канону. Усі персонажі, пози, ракурси, будь-які деталі локацій — все це дуже прискіпливо підбиралося з реальних моделей гри й тільки потім малювалося руками», — Андрій Швиров, Senior 2D Artist у N-iX Game & VR Studio.

«Основним драйвом в роботі були ностальгічні спогади з дитинства, коли старі ігри Blizzard здавалися найкрутішими у всесвіті. З особливостей процесу створення ілюстрацій, привернуло увагу те, з якою обережністю замовник ставився до того, щоб навіть найдрібніші деталі не були загублені — наприклад, якісь аксесуари, або кількість шипів на спині чи крилах дракона. Деякі персонажі існували лише у вигляді старих малополігональних моделей. Інтерпретація та одночасна адаптація їх під сучасну стилістику стала цікавим випробовуванням», — Вадим Куценко, Senior 2D Artist у N-iX Game & VR Studio.

Нагадаємо, раніше ми писали про українську художницю Ольгу Гищак, яка перемогла в конкурсі Blizzcon Art Contest. Її роботу продемонстрували на прямій трансляції BlizzCon 2023.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось5
До обраногоВ обраному1
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Атмосферні та класні, артстиль топ!

Круті роботи!

Підписатись на коментарі