Nintendo пояснила, чому працівники компанії не бажають об’єднуватися в профспілки
На фоні активних скорочень в різних студіях в ігровій індустрії все частіше формуються профспілки. А от у працівників Nintendo немає такої потреби. За словами керівництва, розробників з японської компанії все влаштовує.
Таку заяву зробив президент Nintendo of America Даг Баузер в інтерв’ю виданню Inverse. Голова американського офісу заявив, що у компанії завжди були зосереджені на створенні інклюзивної культури. А одна з цілей — це баланс між роботою та особистим життям.
«Достатньо лише поглянути на наші показники утримання працівників, які є дуже, дуже високими в індустрії, і наш очевидно низький рівень плинності кадрів як наслідок. Ми завжди були зосереджені на створенні інклюзивної культури, яка має баланс між роботою та особистим життям і зосереджена на нашій особливій місії — дарувати посмішки на обличчях. Кожна людина має право на створення профспілки, і, безумовно, в майбутньому, куди б нас це не привело, ми будемо поважати це право», — заявив Боузер.
При цьому в західних ЗМІ раніше публікувалися розслідування щодо ставлення Nintendo до студій-підрядників. Наприклад, у 2022 році з’явилася інформація, що компанія найняла творців Mario Maker на циклічну розробку ігор з низькою зарплатою, відсутністю пільг та розраховувала на понаднормові.
Спеціалісти, що працювали за контрактом на Nintendo, також скаржилися на необхідність виконувати задачі штатних фахівців. А ще на американський офіс подали дві офіційні скарги, одну з яких вирішили досудовою угодою.
Нагадаємо, раніше ми писали як програміст ігрового процесу Лев Кі та QA-аналітик Павел Мишка з польської студії CD Projekt RED заснували профспілку геймдев-працівників. Вони мають намір представляти всіх польських розробників.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів