90 днів з Unreal Engine 5: результати челенджу Quixel для художників

Компанія Quixel, яка створює бібліотеку Megascans, опублікувала результати свого проєкту Ninety Days in Unreal Engine 5. Сенс полягав у тому, щоб невелика команда художників протягом 90 днів створювала мальовничі середовища. Використовувати можна було лише Unreal Engine 5, Quixel Megascans, а також асети від Sketchfab і UE Marketplace.

У результаті вийшло понад 40 середовищ, на кожне з яких автори витратили по кілька днів.

«Наша мотивація полягала не тільки в тому, щоб прорекламувати наші інструменти; Це також мало допомогти нашій команді ближче ознайомитися з Unreal Engine 5 і створити щось особливе, що надихне решту нашої команди та, сподіваємося, всю спільноту», — зазначили в Quixel.

Jakob Keudel

Dan Woje

Alec Tucker

Cordell Felix

Jack McKelvie

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі