90 днів з Unreal Engine 5: результати челенджу Quixel для художників
Компанія Quixel, яка створює бібліотеку Megascans, опублікувала результати свого проєкту Ninety Days in Unreal Engine 5. Сенс полягав у тому, щоб невелика команда художників протягом 90 днів створювала мальовничі середовища. Використовувати можна було лише Unreal Engine 5, Quixel Megascans, а також асети від Sketchfab і UE Marketplace.
У результаті вийшло понад 40 середовищ, на кожне з яких автори витратили по кілька днів.
«Наша мотивація полягала не тільки в тому, щоб прорекламувати наші інструменти; Це також мало допомогти нашій команді ближче ознайомитися з Unreal Engine 5 і створити щось особливе, що надихне решту нашої команди та, сподіваємося, всю спільноту», — зазначили в Quixel.
Jakob Keudel
Dan Woje
Alec Tucker
Cordell Felix
Jack McKelvie
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів