Epic Games змінила цінову політику Unreal Engine. Розповідаємо, чи стосується це геймдеву
Epic Games оновила монетизацію Unreal Engine, як і обіцяла осінню 2023 року. Зміни переважно направлені на збільшення доходів зі сфер, які не стосуються геймдеву.
Інформація надійшла з офіційного сайту рушія. Одразу варто відзначити, що умови використання Unreal Engine для ігрових розробників Epic Games не коригувала. Тобто UE залишиться безплатним для студентів, викладачів, аматорів та компаній з річним валовим доходом від однієї гри менше ніж $1 мільйон. Коли заробіток перевищує цю позначку, команда починає відраховувати 5% з кожної копії за використання рушія.
Зміни у фінансовій політиці торкнулися інших сфер. Сюди відносяться кінематограф, телевізійне виробництво, архітектура та інтеграція коду Uneal Engine у рантайм. Нові правила вступлять у дію разом з виходом UE 5.4. і не торкнуться користувачів версії 5.3.
Поріг для компаній зі сфер, які не стосуються геймдеву, залишиться в розмірі $1 мільйону доходу. Проте після його перевищення знадобиться оформлювати підписку на Unreal Engine та два додаткові інструменти — Twinmotion і RealityCapture. Вартість становитиме $1850 на рік за використання рушія на одному робочому місці. Якщо потрібно більше акаунтів, то за кожен з них потрібно платити окремо.
«Наша мета — зробити наші інструменти безкоштовними для якомога більшої кількості людей, особливо для тих, хто тільки починає. Ці зміни покликані зробити довгостроковий розвиток Unreal Engine стійким, щоб ми могли продовжувати надавати найкращі, найдосконаліші інструменти для всіх галузей — великим компаніям, невеликим студіям, приватним особам і всім, хто знаходиться між ними», — сказано в офіційному повідомленні.
Epic також дає безплатний доступ до
Нагадаємо, нещодавно ми випустили матеріал, присвячений новим технологіям Unreal Engine 5. В ньому розробники поділилися думками про інструменти, які пропонує рушій, зважили всі плюси та мінуси.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів