Творець «Острова» анонсував нову гру — мінімалістичну головоломку Tile Cities 2

Український розробник під псевдонімом yevhen8, найбільше відомий за проєктом «Острів», анонсував свою нову гру. Це суміш містобудівного симулятора та мінімалістичної головоломки Tile Cities 2.

Дізнатися основну інформацію про новинку можна на сторінці в Steam. Творець пообіцяв реалізувати в сиквелі все, що було в оригіналі, тільки на вищому рівні.

Від першої частини продовження також відрізнятиметься графікою і стилізацією. В Tile Cities 2 є тривимірні моделі будинків та елементи оточення, тоді як попередня гра була виконана у 2D зі схематичним позначенням районів. Євген також надав трішки інформації про ігролад у проєкті.

«На кожен хід ви отримуєте набір нових міських блоків (плиток), які ви можете додати до свого міста. Плануйте заздалегідь, щоб задовольнити потреби вашого міста та підтримувати збалансований бюджет, забезпечуючи ефективне розміщення спеціальних будівель. Використовуйте громадський транспорт, щоб покращити доступ до цих будівель. Будуйте мости, щоби розширитися на іншу сторону річки», — сказано на сторінці в Steam.

У Tile Cities 2 також буде класичний режим з ігроладом як в першій частині. А ще заплановано творчий режим для будівництва без будь-яких обмежень.

На сторінці гри вказано, що вона вийде у 2024 році. А поки що її можна додати у список бажаного.

Нагадаємо, нещодавно ми писали про реліз Unmasked: An Inner Journey в Steam. Це платформер з елементами екшену, створений двома українськими розробниками.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

новая игра
а Ostriv за 4 года так и не вышел из раннего доступа

це не така вже й рідкісна ситуація.
У Black Tabby Games, розробників Slay the Princess ще в 2021 році вийшов в ранньому доступі попередній проєкт Scarlet Hollow, і от тільки нещодавно він пішов в повний реліз — через рік після релізу StP.

Враховуючи що Євген розробляє Острів в соло, думаю, йому потрібна віддушина у вигляді іншого проєкту щоб не згоріти. Ігрова розробка — це дуже тяжко. Розробка в соло — це х20 по складності. До того ж city builder — не найлегший для цього жанр.

Враховуючи що Євген розробляє Острів в соло

Не в соло, у нього зараз є мінікоманда (2 людини, здається)

Не в соло, все ж маленька команда зараз у нього є. Тут Євген розповідає про це: gamedev.dou.ua/...​es/ostriv-game-developer

Підписатись на коментарі