Розробники RPG Maker анонсували новий рушій на базі Godot

Gotcha Gotcha Games — це студія, яка створила RPG Maker. Нещодавно вона анонсувала новий рушій під назвою Action Game Maker. Він побудований на базі Godot і покликаний спростити створення 2D-екшенів.

Про це стало відомо з публікації в спільноті Steam. Як і попередній проєкт Gotcha Gotcha Games, Action Game Maker не вимагає знань з програмування для реалізації ігор. Замість цього використовується система візуальних скриптів на основі вузлів.

В підсумку новий рушій повинен замінити Pixel Game Maker MV. Якщо розробники захочуть перенести свої проєкти з PGMMV на Action Game Maker, то їм знадобиться спроєктувати всю логіку з нуля.

Головні особливості нового рушія

  • Дизайн інтерфейсу перенесено з Godot.
  • Підтримка GDScript, яка дозволяє вийти за межі візуальних скриптів.
  • Повноцінний 2D-пайплайн.
  • Тайловий редактор мап з функцією автотайлів.
  • Підтримка 2D та спрайтових кісткових анімацій.
  • Доступ до систем частинок, шейдерів, динамічного освітлення та тіней на базі Godot.

Окремо розробники розповіли, чому обрали саме Godot як основу. Головна причина полягає в широкому функціоналі, який реалізовано в рушієві.

«Для подальшого досягнення оригінального бачення ми обрали Godot як нашу нову рушійну базу. Godot Engine — це рушій, що швидко зростає, з великою кількістю дійсно привабливих для нас функцій. Однак попри всю увагу до Godot, перехід з Godot 3 на Godot 4 вимагав видалення системи візуального написання скриптів Godot. Це дало нам дивовижну можливість. Ми знали, що повинні надавати більше нашим користувачам, і тепер у Godot не вистачало функції, яку ми знаємо дуже добре! Ось так і з’явився нинішній план.

Наприклад, однією з головних проблем Pixel Game Maker MV був базовий рушій cocos2D-x, який дуже ускладнював нам розширення нашого API та надання більшої кількості функцій для вас, наших користувачів. Вибравши Godot Engine, ми працюємо над тим, щоб забезпечити практично необмежений доступ до всієї 2D-функціональності Godot через нашу систему сценаріїв», — розповіли в Gotcha Gotcha Games.

Action Game Maker має сторінку в Steam, де він і продаватиметься. Однак дата виходу інструментарію поки невідома.

Нагадаємо, нещодавно ми писали, що в Unreal Engine 5.5 з’явиться нативна підтримка рендерингу від першої особи. Поки що функція знаходиться на ранній стадії.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

А взагалі вони обрали прикольну стратегію — не будувати свій рушій з нуля, а користуватись вже існуючими і просто додавати свою надбудову. Вони вже так зробили з останнім RPG Maker який працює на Unity (відгуки до нього були не дуже, але це інша справа :) ) .

Все ж таки це краще з точки зору результату ніж те, на чому працюють RPG Maker MV, RPG Maker MZ і, якщо не помиляюсь, оригінальний Pixel Game Maker MV — HTML5 на Chromium.

Цікаво чи вони колись зроблять щось подібне з GameMaker.

Підписатись на коментарі