Нейроінженер привчив щурів грати в Doom. Він назвав їх на честь розробників гри

Нейроінженер Віктор Тот привчив гризунів грати в Doom. Трьох щурів, які проходять рівень гри, він назвав на честь розробників Doom Джона Кармака і Джона Ромеро і Тома Голла.

«Я створив систему віртуальної реальності для гризунів з нуля і навчив трьох щурів автоматизованим способом, без ручного втручання, пересуватися коридором на базі рушія DOOM II», — пише Тот.

Конструкція відстежує дії щурів за допомогою датчиків руху. Перед «гравцем» висить вигнутий монітор, який показує ігрове середовище, і невелика трубочка з солодкою водою для позитивного підкріплення. Щур може сьорбати воду, коли виконує «правильну» дію. Додаткове обладнання для експерименту Тот створив у Blender, а потім надрукував на 3D-принтері.

«Ромеро був безстрашним (шукав гострих відчуттів) і любив виноград. Кармак був справжнім архітектором, який постійно щось надбудовував навколо своєї оселі й тримав порядок; він був прихильником бананів. Том почав сором’язливо, але підготував найбільше сюрпризів під час навчання», — розповів Тот.

Рівень, через який проходить щур, — це користувацька карта Doom 2 з виходом, довгими коридорами та імпом, який стоїть на шляху.

Гризун стріляє в монстра, коли трохи підіймається і витягує передні лапи. Тот навчив щурів робити так щоразу, коли поруч з’являється ворог. Однак розробнику забракло часу, аби підкріпити поведінку та повністю її автоматизувати.

Для чого щурів вчили грати в Doom

Раніше подібні VR-механізми для гризунів використовувалась в нейронаукових експериментах. Віктор Тот написав, що сподівається побачити більше таких досліджень, наступний його проєкт має полегшити ці експерименти через автоматизацію завдань.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.

👍НравитсяПонравилось1
В избранноеВ избранном0
LinkedIn
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Очікував, що щур буде ходити по лабіринту, а він просто біжить весь час прямо :(

А если заменить мозги в условном «Байрактаре» на крысу которая умеет лапкой в сенсорный экран по фигуркам танков тыкать? К тому же если она там будет физически внутри — то можно смело забивать на проблему обрыва связи с беспилотником. Насколько удешевится конструкция (с учетом обучения крысок)?

Електроніка буде дешевше і надійніше.

Подписаться на комментарии