Команда Unreal Engine випустила посібник з Nanite для викладачів та студентів
Epic Games опублікувала оглядове електронне видання про Nanite — ключову технологію Unreal Engine 5 для рендерингу складної й деталізованої геометрії в режимі реального часу. Посібник призначений для спеціалістів, які планують працювати з AAA-проєктами, візуалізаціями для кіноіндустрії, архітектурним моделюванням тощо.
Nanite — це метод візуалізації 3D-графіки, який рендерить лише ті деталі, котрі може сприйняти глядач. Тому розробники можуть імпортувати високоякісні асети безпосередньо у сцени Unreal Engine — без необхідності оптимізації, створення LOD-моделей або карт нормалей. Студенти ж можуть одразу вчитися імпортувати 3D-моделі та фотограмметричні скани в Unreal Engine і візуалізувати їх безпосередньо у вікні перегляду.
До того ж меші Nanite рендеряться швидше та можуть використовувати менше пам’яті та дискового простору, ніж традиційні сітки з картами нормалей. Наприклад, меш Nanite з мільйоном полігонів займає 14 МБ пам’яті, тоді як одна карта нормалей на 4K займає близько 22 МБ.
У посібнику коротко розповідається, як працює Nanite, є практичні поради для студентів та викладачів, посилання на бібліотеки з асетами, безкоштовні зразки проєктів та посилання на додаткові ресурси. Текст викладений англійською мовою.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів