Що має бути у сучасних мультиплеєрах: результати опитування Unity
Unity опублікувала результати дослідження про те, що найбільше цінують гравці у багатокористувацьких іграх і про що варто дбати розробникам.
В опитуванні взяли участь понад 1400 геймерів з Великої Британії, США, Японії та Кореї. Приблизно половина з них належить до «casual»-категорії, яка грає щонайменше 2 години на тиждень, з яких принаймні 30 хвилин припадає на мультиплеєр. Інша половина — завзяті геймери, які грають принаймні 4 години на тиждень у мультиплеєрні ігри: шутери (від третьої особи, FPS, королівські битви), MOBA, MMO, перегони, спортивні ігри або файтинги.
Чотири ключових висновки Unity
1. Більшість людей грає в ігри — і віддає перевагу мультиплеєру
Попит на багатокористувацькі ігри є масовим: Unity зазначає, що більше половини населення планети (52%) грає в ігри, і 77% з них запускають мультиплеєри. Залучити гравців допомагає кросплей — люди, які ним користуються, витрачають найбільше часу на багатокористувацькі ігри.
2. Соціальний фактор важливий
Користувачі віддають перевагу іграм, в які легко грати з іншими людьми. Під час вибору мультиплеєра найбільш важлива внутрішньоігрова функція для користувачів — це можливість спілкування. Більш ніж половина респондентів хочуть спілкуватися через чат-вечірки всередині гри (а не через окремі пристрої чи програми).
Також гравцям важливий швидкий матчмейкінг, який обирає гравців приблизно такого ж рівня.
3. Більш і менш завзяті гравці витрачають гроші по-різному
Гравці мультиплеєрів переважно залишаються зацікавленими в іграх після релізу та витрачатимуть кошти на свіжий контент. 61% опитаних придбали певну кількість
Менш завзяті геймери купують його рідше і більш імовірно витратять до $20. А от користувачі, які грають в мультиплеєри хоча б по 4 години на тиждень, купують DLC частіше та готові витрачати понад $20.
4. І «звичайні», і завзяті геймери люблять різні жанри
Опитування показало, що немає категоричного розподілу за жанрами між людьми, які грають у мультиплеєр частіше або рідше. Категорія опитаних, які грає по 2 години на тиждень, не віддавала перевагу якомусь конкретному жанру. Більш завзяті геймери зазвичай тяжіють до шутерів від першої особи, файтингів та спортивних ігор — але в усіх інших категорія різниця у вподобаннях не дуже значна. Наприклад, ролівки протягом тижня запускали 46% «звичайних» геймерів та 51% завзятих.
Тож розробникам радять не обмежувати себе через жанр і розуміти, що аудиторія може бути ширшою, ніж ви очікуєте.
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів