×

Unity випустила посібник про те, як успішно підготувати мультиплатформну гру

Unity опублікувала у своєму блозі поради про те, як випустити гру на різних платформах, та випустила невеликий посібник на цю тему — 5 foundations for successful multiplatform games.

Він безкоштовний, але для доступу треба заповнити анкету і дати дозвіл на використання даних. Текст містить поради геймдев-експертів і викладений англійською мовою. Зокрема в ньому розповідається, як спланувати витрати на підготовку ігор для різних платформ, як максимізувати ринковий потенціал і уникнути потенційних проблем.

У блозі ж Unity своїм досвідом поділилися розробники ігор Greak: Memories of Azur та Rollerdrome.

Наприклад, у Rollerdrome кожен проєкт має власну кодову базу, а будь-який специфічний для платформи код зберігається окремо, і просто копіюється під час збірки.

У Greak: Memories of Azur єдина кодова база з основними геймплейними системами, та налаштовані гілки для кожної платформи та версії Unity. Для оптимізації на маленьких екранах розробники використали інструменти Unity Profiler, Frame Debugger і Dynamic Resolution. Також розробники розповіли, що розробка маркетингової кампанії почалася за пів року до запуску гри.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному1
LinkedIn

Схожі статті



Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі