Unity випустила посібник про те, як успішно підготувати мультиплатформну гру
Unity опублікувала у своєму блозі поради про те, як випустити гру на різних платформах, та випустила невеликий посібник на цю тему — 5 foundations for successful multiplatform games.
Він безкоштовний, але для доступу треба заповнити анкету і дати дозвіл на використання даних. Текст містить поради геймдев-експертів і викладений англійською мовою. Зокрема в ньому розповідається, як спланувати витрати на підготовку ігор для різних платформ, як максимізувати ринковий потенціал і уникнути потенційних проблем.
У блозі ж Unity своїм досвідом поділилися розробники ігор Greak: Memories of Azur та Rollerdrome.
Наприклад, у Rollerdrome кожен проєкт має власну кодову базу, а будь-який специфічний для платформи код зберігається окремо, і просто копіюється під час збірки.
У Greak: Memories of Azur єдина кодова база з основними геймплейними системами, та налаштовані гілки для кожної платформи та версії Unity. Для оптимізації на маленьких екранах розробники використали інструменти Unity Profiler, Frame Debugger і Dynamic Resolution. Також розробники розповіли, що розробка маркетингової кампанії почалася за пів року до запуску гри.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів