83% мобільних ігор зазнають невдачі протягом трьох років — аналітики

Аналітична компанія SuperScale випустила звіт під назвою Good Games Don’t Die. Він присвячений дослідженню мобільного ринку. Експерти встановили, що 83% мобільних ігор провалюються на дистанції в три роки.

У звіті, опублікованому gamesindustry.biz, наведено інформацію на основі 500 інтерв’ю з британськими та американськими розробниками. Вони розповіли, що 76% проєктів для платформ під управлінням iOS та Android досягають максимальної позначки доходу за перший рік. А на другий показати аналогічні результати вдається лише 4% ігор.

Цікаво, що на стадії створення 43% проєктів скасовують. Сервісна модель домінує на ринку і використовується у понад половині релізів. Та попри це, 38% ігор не отримують регулярних оновлень. А через сім років підтримка зберігається лише у 5% проєктів.

З усіх опитаних розробників 78% надають перевагу переходу на створення нової гри після випуску попередньої. Однак більше ніж третина респондентів зазначили, що невизначеність в індустрії «заважає їм розробляти свіжі релізи». А ще 30% назвали нинішній ринок «надто складним для досягнення успіху».

«Це нестабільні часи для ігрової індустрії. Багатьом розробникам мобільних ігор важко залишатися прибутковими перед обличчям таких викликів, як піратство, жорстка конкуренція на зрілому мобільному ринку та макроекономічні умови, такі як висока інфляція. Висновки звіту Good Games Don’t Die слугують тривожним сигналом для індустрії, джерелом натхнення з практичними даними, які дають розробникам і видавцям уявлення про те, як можна максимізувати дохід від їхнього портфоліо — як для нових, так і для старих ігор», — заявив генеральний директор і засновник SuperScale Іван Транцик.

Нагадаємо, нещодавно ми писали про оновлену статистику звільнень в ігровій індустрії, яку з відкритих джерел збирає технічний художник Riot Games Фархан Нур. Як виявилося, з середини жовтня скоротили 1700 фахівців.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Ну і цю інформацію "

А через сім років підтримка зберігається лише у 5% проєктів.

" потрібно подавати не під словом «лише». 5% це афігеть яка висока цифра! я думав такі проекти вираховуються одиницями, а тут цілих 5% всіх виданих проектів! Це дуже багато!

Була на лекції розробника з польської студії по мобілкам і він казав що з 20 ігор в них проходе одна, звісно вони відкидають їх на етапі прототипів але все ж

О, так! відповідаючи на питання з телеграму. Мав досвід розробки і скасування в процесі мобільної гри. То мав бути крутий проект! Команда в нього вірила, ми прям потенційними мільйонерами себе передчували... Але інвестори і директор все ж забоялися, що ми не зможемо в достатній мірі, згідно із створеного нами прототипу, зробити повний проект і скасували його. Почали робити якусь фігню і я з дружиною полишив студію. Досі шкода що нам не дали реалізувати той супер офігенний проект...

Підписатись на коментарі