В Microsoft вважають ексклюзиви PlayStation кращими іграми, а Sony побоюється впливу Xbox на PS через злиття з Activision

Тривають суперечки щодо конкуренції між Sony та Microsoft, яка хоче купити Activision Blizzard.

Microsoft вважає, що їхнє злиття з Activision сприятиме конкуренції з PlayStition, а не вбиватиме її. Компанія визнала, що Sony має більше ексклюзивних ігор «ліпшої якості», ніж у їхньої Xbox. Таку заяву компанія зробила в нещодавно опублікованих документах щодо купівлі Microsoft компанії Activision Blizzard.

«Окрім того, що Sony є домінуючим постачальником консолей, вона також є потужним видавцем ігор. Sony приблизно еквівалентна за роміром Activision і майже вдвічі перевищує бізнес Microsoft з видавництва ігор», — зазначає Microsoft у своїх відповіді CMA.

Компанія також назвала «культовими» франшизи Sony, серед яких God of War, The Last of Us та Destiny 2.

«У 2021 році на PlayStation було понад 280 ексклюзивних ігор, що майже вп’ятеро більше, ніж на Xbox», — пише Microsoft.

Компанія також висловила версію, що Sony «уклала угоду зі сторонніми видавцями, які вимагають „виключення“ Xbox з набору платформ, на яких видавці можуть розповсюджувати свої ігри».

Сюди включені такі тайтли, як Final Fantasy 7 Remake, Bloodborne, Final Fantasy 16 та ремейк Silent Hill 2.

Своєю чергою Sony звернулася до CMA Великої Британії щодо купівлі Microsoft компанії Activision Blizzard з листом, у якому стверджує, що це вплине на її бізнес PlayStation. Sony нібито ризикує «втратити значні доходи» через те, що Microsoft захопить такі франшизи Activision, як Overwatch та Call of Duty.

Sony також вважає, що угода небезпечна й для інді-розробників.

«Незалежні розробники, вірогідно, отримають гірші умови для свого контенту від Microsoft та навіть будуть зобов’язані обіцяти ексклюзивність в обмін на поширення, таким чином зменшуючи здатність та стимул незалежних розробників інвестувати у високоякісні нові ігри», — пише Sony.

Окрім того, Xbox Game Pass має багато франшиз шутерів, що, на думку Sony, «схилить попит на послуги підписки на декілька ігор на користь Microsoft».

Звісно, найбільше Sony хвилює саме франшиза Call of Duty. Компанія попереджає, що її втрата «серйозно знизить здатність та стимул SIE інвестувати у майбутні апаратні інновації та ігрові технології».

За словами Sony, Call of Duty принесла PlayStation величезний дохід, що складає міліарди. А втрата доходу від цієї фрашизи сильно вплине на власну продукцію Sony та здатність формувати партнерькі відносини зі сторонніми розробниками.

Зважаючи на те, що Modern Warfare II, що вийшла нещодавно, заробила понад $1 млрд за півтора тижні після релізу, видавець PlayStation зізнався, що не певен у своїй здатності створити вбивцю Call of Duty.

Sony стверджує, що найбільше це вплине на їхню консоль наступного покоління.

Microsoft же вважає, неправдоподібним те, що Sony, яка має консольну перевагу 2 до 1, сильно постраждає від втрати доступу до однієї франшизи, маючи на увазі конкретно Call of Duty.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі