Microsoft хоче запустити магазин мобільних ігор в найближчому майбутньому. Раніше це планувала зробити Activision Blizzard
Microsoft хоче створити власний магазин для мобільних ігор, який буде конкурувати з App Store та Google Play. Щоб досягти цієї цілі, корпорація працює з неназваними партнерами. А раніше на такий крок планувала піти Activision Blizzard.
«Це важлива частина нашої стратегії й те, над чим ми активно працюємо сьогодні не лише самостійно, але й спілкуємося з іншими партнерами, які також хотіли б бачити більший вибір способів монетизації на телефоні. Ми говорили про вибір, а сьогодні на мобільних телефонах у вас немає вибору. Щоб бути впевненими, що Xbox буде актуальним не лише сьогодні, але й протягом наступних десяти, двадцяти років, ми повинні бути сильними на багатьох платформах», — заявив директор Microsoft Gaming Філ Спенсер в розмові з Bloomberg.
Точних термінів запуску магазина керівник не назвав. Проте він натякнув, що це станеться швидше, ніж за декілька років. Тобто реалізація сервісу входить в плани Microsoft на найближче майбутнє.
Паралельно стало відомо, що раніше створити магазин мобільних ігор планувала Activision Blizzard. Відомості про це з’явилися в рамках судової справи між Epic Games та Google. Сервіс неофіційно називали «Steam для мобільних платформ». Його основною особливістю стала б комісія з продажів в розмірі 10 або 12% замість стандартних 30%.
Реалізацію магазину у 2019 році обговорювали фінансовий директор Activision Blizzard Армін Зерза та генеральний директор Epic Games Тім Свіні. Видавець шукав для себе партнерів, щоб втілити ідею з конкурентом App Store та Google Play. Epic Games розглядалася одним з них, а іншим варіантом була фінська Supercell. Планувалося спочатку запустити магазин на Android, а пізніше — на iOS.
На суді Зерза розповів, що ідея з власним сервісом для продажу мобільних ігор була на дуже ранній стадії обговорення. Activision Blizzard вирішила відмовитися від неї через «фінансову непривабливість». Замість цього видавництво уклало угоду з Google на $100 мільйонів «щоб підсилити економіку ABK в мобільному сегменті, YouTube, рекламі, медіа та хмарних технологіях». Epic Games вважає, що таким чином Activision Blizzard переконали не відкривати власний магазин.
Нагадаємо, раніше ми писали, що в рамках судової справи стало відомо про збитковість Epic Games Store. Магазин все ще не приносить прибутків, хоча його запустили п’ять років тому.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів