Microsoft хоче запустити магазин мобільних ігор в найближчому майбутньому. Раніше це планувала зробити Activision Blizzard

Microsoft хоче створити власний магазин для мобільних ігор, який буде конкурувати з App Store та Google Play. Щоб досягти цієї цілі, корпорація працює з неназваними партнерами. А раніше на такий крок планувала піти Activision Blizzard.

«Це важлива частина нашої стратегії й те, над чим ми активно працюємо сьогодні не лише самостійно, але й спілкуємося з іншими партнерами, які також хотіли б бачити більший вибір способів монетизації на телефоні. Ми говорили про вибір, а сьогодні на мобільних телефонах у вас немає вибору. Щоб бути впевненими, що Xbox буде актуальним не лише сьогодні, але й протягом наступних десяти, двадцяти років, ми повинні бути сильними на багатьох платформах», — заявив директор Microsoft Gaming Філ Спенсер в розмові з Bloomberg.

Точних термінів запуску магазина керівник не назвав. Проте він натякнув, що це станеться швидше, ніж за декілька років. Тобто реалізація сервісу входить в плани Microsoft на найближче майбутнє.

Паралельно стало відомо, що раніше створити магазин мобільних ігор планувала Activision Blizzard. Відомості про це з’явилися в рамках судової справи між Epic Games та Google. Сервіс неофіційно називали «Steam для мобільних платформ». Його основною особливістю стала б комісія з продажів в розмірі 10 або 12% замість стандартних 30%.

Реалізацію магазину у 2019 році обговорювали фінансовий директор Activision Blizzard Армін Зерза та генеральний директор Epic Games Тім Свіні. Видавець шукав для себе партнерів, щоб втілити ідею з конкурентом App Store та Google Play. Epic Games розглядалася одним з них, а іншим варіантом була фінська Supercell. Планувалося спочатку запустити магазин на Android, а пізніше — на iOS.

На суді Зерза розповів, що ідея з власним сервісом для продажу мобільних ігор була на дуже ранній стадії обговорення. Activision Blizzard вирішила відмовитися від неї через «фінансову непривабливість». Замість цього видавництво уклало угоду з Google на $100 мільйонів «щоб підсилити економіку ABK в мобільному сегменті, YouTube, рекламі, медіа та хмарних технологіях». Epic Games вважає, що таким чином Activision Blizzard переконали не відкривати власний магазин.

Нагадаємо, раніше ми писали, що в рамках судової справи стало відомо про збитковість Epic Games Store. Магазин все ще не приносить прибутків, хоча його запустили п’ять років тому.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі