Microsoft на GDC2024 розповіла про DirectSR — інструмент, який дозволить старим іграм виглядати краще без оновлення
Компанія Microsoft під час Game Developers Conference 2024 офіційно продемонструвала DirectSR — нове програмне забезпечення, яке полегшить інтеграцію технологій Super Resolution/Upscaling у майбутні ігри. В компанії зазначили, що завдяки підтримці з боку Windows та Xbox розробникам буде легше впроваджувати та оновлювати цей інструмент.
Зазначається, що DirectSR не замінить Nvidia DLSS, AMD FSR або Intel XeSS. Новинка від Microsoft — це інтерфейс, що передає ігрові дані рішенням масштабування. DLSS, FSR і XeSS використовують більшість однакових даних. Це зробить з Direct Super Resolution проміжну ланку, що дозволяє всім доступним рішенням масштабування легко взаємодіяти з іграми.





«Ми не намагаємося стандартизувати пристрої підвищення надвисокої роздільної здатності відповідно до універсальних специфікацій. Йдеться про те, щоб зробити це простіше», — заявив під час доповіді менеджер з розробки Microsoft Шон Хагривз.
У Microsoft вважають, що технологія дозволить старим іграм виглядати краще без офіційних оновлень ігор. Однак, поки що дати випуску Direct Super Resolution не відома.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів