Microsoft на GDC2024 розповіла про DirectSR — інструмент, який дозволить старим іграм виглядати краще без оновлення

Компанія Microsoft під час Game Developers Conference 2024 офіційно продемонструвала DirectSR — нове програмне забезпечення, яке полегшить інтеграцію технологій Super Resolution/Upscaling у майбутні ігри. В компанії зазначили, що завдяки підтримці з боку Windows та Xbox розробникам буде легше впроваджувати та оновлювати цей інструмент.

Зазначається, що DirectSR не замінить Nvidia DLSS, AMD FSR або Intel XeSS. Новинка від Microsoft — це інтерфейс, що передає ігрові дані рішенням масштабування. DLSS, FSR і XeSS використовують більшість однакових даних. Це зробить з Direct Super Resolution проміжну ланку, що дозволяє всім доступним рішенням масштабування легко взаємодіяти з іграми.







«Ми не намагаємося стандартизувати пристрої підвищення надвисокої роздільної здатності відповідно до універсальних специфікацій. Йдеться про те, щоб зробити це простіше», — заявив під час доповіді менеджер з розробки Microsoft Шон Хагривз.

У Microsoft вважають, що технологія дозволить старим іграм виглядати краще без офіційних оновлень ігор. Однак, поки що дати випуску Direct Super Resolution не відома.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі