Влада Бразилії опитала найбільші геймдев-компанії про угоду між Microsoft та Activision Blizzard розміром $69 млрд

Адміністративна рада з економічного захисту Бразилії (федеральна агенція, яка є частиною бразильської системи захисту конкуренції) опитала ігрові компанії та з’ясувала, що вони думають про угоду між Microsoft та Activision Blizzard розміром $69 млрд. Зокрема, бразильський регулятор дізнався, чи вважають компанії передплатну модель конкурентом разових покупок і чи є в портфоліо Activision Blizzard гра чи франшиза, яка не має конкурентів.

За словами представників Sony, жоден видавець не може створити конкурента Call of Duty — франшиза є настільки популярною, що впливає на те, яку консоль придбає гравець. У компанії впевнені, що навіть і аналогічним бюджетом інший видавець не зможе повторити успіх серії. Також японська компанія зізналася, що передплатна модель конкурує з разовими покупками, а низька вартість підписки може бути антиконкурентною щодо видавців, які окупають свої інвестиції за моделлю buy-to-play. У такому разі передплатна модель може призвести до погіршення якості ігор, що випускаються. Також у Sony переконані, що навіть із великими інвестиціями на створення конкурента Game Pass знадобиться кілька років.

В Ubisoft ставляться до сегментів ПК і консолей однаково, однак мобільний ринок оцінюють зовсім інакше. На думку представників Ubisoft, Activision не має унікальних ігор поза конкуренцією. Однак там визнали, що важливість передплатної моделі збільшується, хоча її поки що не можна виділити в окремий ринок.

Riot Games розглядає ПК, консолі та мобільні пристрої як три різні платформи й до кожної потрібен свій підхід. На думку компанії, студія Naughty Dog (дочірня компанія PlayStation Studios) — серйозний конкурент для Microsoft та Activision Blizzard у створенні ААА-ігор. В Riot Games також переконані, що ігри Activision Blizzard (у тому числі Call of Duty) мають конкурентів. Серед них Battlefield, Apex Legends, CS:GO, Valorant і Rainbow Six Siege.

Що ж до передплатної моделі, то Riot Games не вважають її конкурентом разових покупок — це лише альтернативний спосіб придбання ігор. При цьому компанії вважають, що після поглинання Microsoft залишить частину ігор Activision на платформах PlayStation і Switch.

Упевнена, що у Call of Duty на ринку є конкуренти також в Bandai Namco. Серед них представники японської корпорації назвали Valorant, Apex Legends та Battlefield. Нарешті, в Google заявили, що в ігор Activison повно конкурентів у різних жанрах, а після операції з Microsoft на ринку залишиться ще багато інших видавців.

Нагадаємо, що бразильський регулятор не єдиний, хто перевіряє угоду між Microsoft та Activision Blizzard на відповідність законодавству. У липні Управління з конкуренції та ринків Великобританії розпочало розслідування угоди на додаток до стандартного процесу розгляду. Там зазначили, що розслідування розгляне, чи може угода завдати шкоди конкуренції — «наприклад, через підвищення цін, зниження якості або обмеження вибору».

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному1
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Вибачте, я тупий. Поясніть будь ласка що таке передплатна модель? Це коли купляєш гру до її виходу щоб отримати якісь бонуси?

Ні, це як підписка на XBOX Game pass — ви платите підписку за доступ до каталогу ігор, ігри доступні як на XBOX, так і на PC по єдиній підписці. Скупка Microsoft-ом ігрових студій може призвести до того, що значна частина популярних тайтлів буде доступна лише за підпискою XBOX Game pass. А коли у вас є ця підписка, шанси того, що ви придбаєте щось на Steam дуже зменьшується, бо у вас вже є доступ до величезного каталогу ігор.

Підписатись на коментарі