Microsoft офіційно придбала Activision Blizzard і завершила найдорожчу угоду в ігровій індустрії

Скінчилася епопея, яка розвивалася навколо купівлі Activision Blizzard зі сторони Microsoft. Корпорація офіційно придбала видавця Call of Duty, Diablo, Overwatch та інших відомих франшиз.

Після виграного суду проти Федеральної торгової комісії США основною перепоною для угоди було Управління з питань конкуренції та ринків Великобританії. Відомство схвалило поглинання, після чого Activision Blizzard офіційно стала частиною Microsoft. Корпорація заплатила за видавництво $69,7 мільярда. Це рекордна для неї та всієї індустрії сума.

«Сьогодні ми починаємо роботу над тим, щоб перенести улюблені франшизи Activision, Blizzard і King на Game Pass та інші платформи. Ми розповімо вам більше про те, коли ви зможете пограти в найближчі місяці», — написав генеральний директор Microsoft Gaming Філ Спенсер.

Разом з Activision Blizzard корпорація отримала у власність велику кількість відомих брендів. Сюди відносяться Call of Duty, Crash Bandicoot, Diablo, Overwatch, StarCraft, Tony Hawk Pro Skater, Warcraft та багато інших. А ще у розпорядженні Microsoft тепер внутрішні студії Activision Blizzard, починаючи з Infinity Ward і закінчуючи Toys for Bob.

Нагадаємо, вперше про майбутню угоду було оголошено в січні 2022 року. Тоді Microsoft розраховувала завершити поглинання до червня 2023-го, проте на шляху стали регулятори США та Великої Британії. Щоб отримати схвалення, корпорації довелося укласти окремі договори з різноманітними хмарними сервісами та пообіцяти в суді випускати Call of Duty на Nintendo Switch та PlayStation протягом 10 років. Ми збирали головні відомості про угоду в окремому матеріалі.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Піздосікі ВоВ-ці :)

а воно ще не здохло? ранiше задротив годинами, а зараз навiть не стежу що там

даже в камине сжечь эти деньги было бы выгоднее, чем постоянно выгребать убытки от выпуска проектов типа Redfall, которые лепят купленные M$ студии...

Підписатись на коментарі