Вийшла нова версія MetaHuman — з редагуванням ДНК і легшим поширенням персонажів

Epic Games випустила нову версію MetaHuman — фреймворку для створення фотореалістичних цифрових персонажів для проєктів Unreal Engine. У цьому випуску є два ключових оновлення.

Перше — це оптимізований спільний доступ до персонажів MetaHumans, якими тепер легше ділитися з іншими.

Можна завантажити опис цифрового персонажа з MetaHuman Creator у вигляді бінарного файлу MetaHuman — і надіслати його поштою або через Google Drive. Одержувач зможе миттєво переглянути копію цього MetaHuman, якщо просто завантажить файл у Creator. Тож команди, які створюють над цифрових персонажів для ігор чи інших проєктів, зможуть пришвидшити взаємодію.

Друге — редагування унікальних файлів ДНК персонажів, які можна налаштувати й інтегрувати у пайплайн. Розробники відкрили доступ до DNA Calibration Library, в якій є C++ та Python API, а також програма DNA Viewer. Вона дозволяє імпортувати файли ДНК в Autodesk Maya — і редагувати персонажа там. Наприклад, можна редагувати положення вершин, обертати й масштабувати риг, створювати нелюдські пропорції гігантів або фей тощо.

Бібліотека скомпільована для Windows і Linux та доступна в репозиторії Epic Games на GitHub. Там можна знайти й код проєкту та технічну документацію з прикладами застосування.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі