Вийшла нова версія MetaHuman: з підтримкою мешів, додатковими анімаціями та сумісністю з UE5

Epic Games оновила технологію для створення цифрових персонажів MetaHuman. Поки що вона працює у ранньому доступі, але містить багато корисних можливостей.


Серед найважливіших змін — у MetaHuman додали підтримку мешів. Власні статичні меші можна конвертувати в готову до анімації модель з проробленим ригінгом. Тоді її можна запустити в хмарному інструменті MetaHuman Creator, переглянути анімацію та налаштувати персонажа (змінити зачіску, колір очей, додати бороду чи веснянки тощо).

Також розробники додали сумісність з інструментами Unreal Engine 5, призначених для роботи з персонажами. Наприклад, із системою Control Rig, яка дозволяє налаштувати ригі і застосувати їх для кількох персонажів одночасно; чи з інструментом Pose, що зберігає налаштування поз і містить набір з новими виразами обличчя.

У MetaHuman тепер можна працювати з технологією IK Retargeter, яка переносить анімації на усіх цифрових персонажів, навіть якщо вони мають різні пропорції тіла.

Також редактор MetaHumans тепер сумісний з манекенами UE4 і UE5. Тож можна зайти в маркетплейс UE, завантажити Lyra Starter Game і замінити роботів у грі на власних «металюдей».

Ще у MetaHumans поліпшили реалістичність рухів персонажа, додали нові пози, зачіски, більше варіантів одягу і візерунків.


Окрім того, в редактор додали нові пресети освітлення, створені для проєкту The Matrix Awakens: An Unreal Engine 5 Experience. Шість оригінальних пресетів оновили, аби вони були сумісні з UE5.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі