×

Археологи використали MetaHuman для реконструкції обличчя людини, якій 10 000 років

Epic Games презентує MetaHuman як технологію для створення цифрових персонажів, але вона може слугувати й для інших цілей. Наприклад, дослідники з Белградського університету використали MetaHuman, щоб реконструювати обличчя «шамана», якому 10 000 років. Його рештки знайшли на археологічній стоянці «Лепенські Вір» у Сербії.

У Сербії також розташована дочірня компанія Epic Games — 3Lateral, яка допомогла дослідникам втілити цей проєкт. Раніше 3Lateral займалася 3D-скануванням облич Кіану Рівза та Кері-Енн Мосс, які приїздили міста Новий Сад, щоб зробити свої цифрові копії.

Також вона працювала із командою Unreal Engine над розробкою MetaHuman. У останній версії MetaHuman розробники додали підтримку мешів — яка дозволяє завантажити власні статичні моделі й анімувати їх.


Серед решток, які знайшли археологи на стоянці «Лепенські Вір», був скелет «шамана», який сидів у позі лотоса. Припускають, що ця людина жила у 8 тис. до н.е. Завдяки скелету експерти змогли визначити його зріст, вагу і те, що він вживав переважно морепродукти. Аби реконструювати обличчя, вони зробили точну фізичну копію черепа, додали глиняні шари з м’язами й шкірою, оцифрували цю модель і додали меш у MetaHuman.


Завдяки аналізу ДНК дослідники визначили колір шкіри, волосся та очей і додали ці параметри та відредагували модель у MetaHuman Creator. Його можна анімувати через MetaHuman facial rig або через застосунок Live Link Face. Зокрема можна зняти потрібні вирази обличчя на iPhone чи iPad (наприклад, позіхнути чи насупитися) та передати ці емоції персонажу в Unreal Engine.


Наприклад, так робили відвідувачі виставки Dubai Expo 2020, де представили реконструйованого «шамана». Люди могли могли зафіксувати власні вирази обличчя на iPhone і побачити на екрані, як він повторює ці вирази в реальному часі.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Схожі статті



Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі