Unity випустила проєкт Megacity Multiplayer для створення багатокористувацьких ігор
Unity випустила новий зразковий проєкт Megacity Multiplayer, який допоможе розробникам створювати багатокористувацькі екшн-ігри. Вони розраховані на понад 64 гравців одночасно і використовують рішення Unity Gaming Services (UGS). Зокрема йдеться про хостинг ігрових серверів, сервіси автентифікації, голосового чату і матчмейкінгу.
«Ігровий сервер Megacity Multiplayer можна налаштувати локально на пристрої гравця або через хостинг. Після підключення гравці приєднаються до лобі та перенесуться у величезний ігровий світ Megacity Multiplayer, з імерсивним середовищем та можливістю спілкування з іншими гравцями. У Megacity Multiplayer гравці стріляють в інші машини, заробляють очки та змагаються за перше місце в таблиці лідерів», — розповіли про проєкт розробники.
Завдяки проєкту розробники можуть навчитися працювати зі структурою, мережею гри та попрактикуватися у керуванні мультиплеєром в екосистемі Unity. У майбутньому компанія планує перенести проєкт Megacity Multiplayer на Universal Render Pipeline і продемонструвати, як на Unity можна створити змагальницькі екшн-ігри з підтримкою кросплею.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів