Харківський левел-дизайнер показав свій проєкт з реалістичним середовищем на UE5

Левел-дизайнер і художник з Харкова Володимир Заболотний показав свій проєкт з деталізованим середньовічним середовищем Medieval Village. Як помітили у виданні 80lvl, сцена нагадує атмосферою третього «Відьмака».


Володимир розповів, що створював цей проєкт у вільний час, аби потренуватися у дизайні рівнів та освітленні. Під час роботи використовував інструменти Unreal Engine 5, Maya, Megascans, Quixel Mixer, Quixel Bridge і DaVinci Resolve.



«Почав робити десь в березні, але поки його робив, закінчив ще декілька інших)) Взагалі не так і багато (часу пішло — ред.), я в ньому більш практикувався в левел-дизайні, ну, і потім, коли прикупив два цікавих тутора, вирішив за ними зробити тут лендскейп, воду та генерований ліс. Цей робив, як було натхнення, зараз ще нічне освітлення для нього ренедрю», — додав розробник.


Переглянути інші роботи Володимира можна у його портфоліо на ArtStation. Також ви можете ділитися своїми роботами й профілями у цьому топіку.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось7
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Дуже гарна робота! Надихає практикуватися)

Гарно. Але це по факту робота Левел Артиста, а не Дизайнера ж

так здебільшого це левел арт, але ж сама локація була не взята десь з готового рефу, а придумана, з різними ідеями, точками інтересу, шляхи досягнення мети.

Але усе одно, я не бачу тут особливо точок інтересу. Це дійсно, як написали вище, левел арт.

Підписатись на коментарі