Публікуємо ексклюзивні матеріали та уривок з книги «Мистецтво «Любові, смерті + роботів» українською мовою
Видавництво ArtHuss поділилося з нами ексклюзивними матеріалами та уривком з книги «Мистецтво «Любові, смерті + роботів». Це офіційна колекція творчих робіт до трьох сезонів згаданого мультсеріалу за авторством Раміна Загеді.
Ми отримали зображення та декілька сторінок з книги. Вони присвячені епізоду «Перевага Сонні» з першого сезону. На артах можна побачити моделі персонажів, декілька кадрів із цієї серії та процес створення дійових осіб.




А сторінки показують як виглядатиме книга. Щоправда, на них переклад англійський, а ArtHuss готує українську локалізацію. Оцінити її можна за уривком, який надало нам видавництво.
На сайті ArtHuss можна скористатися промокодом gamedevdou, який дає знижку 15% на будь-які купівлі.
Уривок з книги «Мистецтво «Любові, смерті + роботів»
Прямісінько з моменту прем’єри у 2019 «Перевага Сонні» надзвичайно полюбилася фанатам через неповторні візуальні ефекти та несподівану кінцівку. Події оповіді Пітера Гамільтона, екранізовані Філіпом Джеллетом у короткому метрі, відбуваються в антиутопічному майбутньому з присмаком кіберпанку. Сонні (озвучена Гелен Седлер) та її спроєктований кіберзвір змагаються у боях на смерть, на поталу глядачам.
«Я доєднався до команди студії з Південної Африки ще у 2002, — зазначає режисер Дейв Вілсон. — Зрештою я обійняв посаду креативного директора Blur, коли Тім взявся за проєкт „Дедпула“. Він запропонував мені зрежисувати „Перевагу Сонні“ для „Любові, Смерті + Роботів“, і так я прочитав історію, закохався в неї, і зловився на гачок!».
Вілсон, який був режисером фільму «Бладшот» із Віном Дізелем, обожнює роботи Гамільтона. «Першим циклом його авторства, який я прочитав, була трилогія „Пришестя ночі“, — пригадує він. — Вона фантастична, і технологія Affinity Link теж описана в цій реальності. Мені дуже подобаються історії, в яких глядачі досліджують сюжетні повороти одночасно з персонажами — і це випадок „Сонні“».
Режисер значно видозмінив дизайн чудовиськ, порівняно з оригіналом історії, бо прагнув більш розробленого зображення.
«Ми не порушили основних принципів розповіді: наприклад, залишили кістку-меч та мацаки. Але ми розвинули дизайн до максимуму», — каже Вілсон.
Передісторія Сонні також зазнала певних перетворень. «В оригіналі, на Сонні нападають, гамселять та силою пересаджують її свідомість у Ханівор. Через це Сонні бояться та святобожно шанують, але її історія приховує й багато іншого. Оповідь розтягнулася на двадцять п’ять сторінок, але часове обмеження серії у п’ятнадцять хвилин змусило нас дещо опустити».
Створення «Переваги Сонні» закарбувалося в пам’яті кількома особливими моментами. Вілсон пригадує, як Гелен Седлер готувалася до озвучування: «Для сцен, у яких голос ніби захлинається і лунає з гортані розтоптаного черепа, Гелен запхнула до рота аж три пачки соку у кабіні звукозапису. Вона була неймовірна!».
«Я вже бозна-скільки мріяв створити роботу у стилі Седріка Пейраверне. Він намалював усіх персонажів. Його дизайнерські рішення вирізняються особливою уїдливістю, нелегко передати такі образи у CGI. Але кінцева картинка стане класикою на віки».
Нагадаємо, раніше ми публікували уривок з книги «Грокаємо алгоритми: Ілюстрований посібник для програмістів і допитливих» від видавництва ArtHuss. А також публікували інтерв’ю з українською аніматоркою Наталею Каргапольцевою, яка працювала над «Love, Death + Robots», а також такими проєктами, як «Фантастичні звірі та де їх шукати», «Дивні дива» та іншими.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів