Екрани завантаження в іграх зазвичай несправжні і їх навмисно роблять нерівномірними, кажуть розробники ігор
Нещодавно британський стендапер Аласдер Беккет-Кінг пожартував у твіттері про екрани завантаження ігор — і це викликало обговорення серед інді-девелоперів.
«Розробники ігор мають винайти таку панель завантаження, що рухатиметься з рівномірною швидкістю і справді показуватиме час, потрібний для завантаження гри. І вже коли це буде зроблено, можна починати роботу над графікою, стрибками та всім іншим», — написав Беккет-Кінг у твіттері.
Після цього розробники ігор почали ділитися своїм досвідом і розповідати, що екрани завантаження в іграх здебільшого дійсно фейкові та не показують реального процесу.
«Цікавий факт: шкала завантаження — це брехня. Вона існує просто, щоб підтримувати зацікавлення гравця. Починаючи з PS3, є НУЛЬ технічних причин для їхнього існування, але фокус-тести показали, що гравці без них не можуть обійтися», — додав Себ Дауні-Блеквелл з Lesser Evil, яка видала гру про українського оператора дронів.
«Кумедна штука: гравці не довіряють панелі завантаження, яка рухається плавно. Тож краще показувати завантаження нерівномірними ривками та паузами. Я працював над іграми, де ми навмисне підробляли це», — написав Майк Бітелл, розробник TRON: Identity, Thomas Was Alone і John Wick Hex.
«Я пропоную, щоб кожна шкала завантаження показувалась 20 хвилин, незалежно від того, скільки часу насправді потрібно. Так панель завантаження завжди буде рухатись плавно!», — запропонував розробник The Holy Gosh Darn.
«На шкалах завантаження випадкових карт в Age of Empires я буквально писав „а тепер перехід до 20%“ у відповідних рядках коду», — написав Грег Стріт, лід дизайнер LoL, WoW, AoE.
«Ніколи не працював над грою, де не було б фейкової панелі завантаження. Справжні викликають тривогу. Можливо, тому я їх так не люблю, і завжди прагну до плавності або, якщо вже бути реалістом, до заставки, де значок завантаження обертається і схожий на уробороса», — додав Рауль Рубіо Мунарріз, засновник студії TequilaWorks.
8 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів