Творці серії Metro анонсували сюжетний шутер La Quimera, який створюють разом з режисером Ніколасом Віндінґ Рефном

Творці серії Metro анонсували свою нову гру — сюжетний шутер від першої особи La Quimera. Над грою працює студія Reburn, яка ще донедавна називалася 4A Games Ukraine.

«La Quimera — сюжетний FPS, події якого відбуваються в антиутопічному майбутньому Латинської Америки. У роздробленому світі, де мікродержави покладаються на сили найманців, ви — оперативник, який потрапив у павутиння брехні. Грайте поодинці або з друзями, оснащеними футуристичною зброєю, екзоскелетами та бойовими здібностями», — йдеться в описі відео.

В лютому 2024 року ми писали, що на геймдев ринку України існує дві компанії 4А Games. По-перше, на DOU зареєстровано дві різні компанії — 4A Games Limited та 4A Games. У першої зазначені осередки в Києві та на Мальті, в другої — лише в Києві. По-друге, в українських реєстрах є багато інформації про зміни в структурі студії. Детальніше про це можна дізнатися за цим посиланням.

Видання GameBeat опублікувало новину про анонс La Quimera з коментарями засновника і генерального директора Reburn Дмитра Лимара. Зокрема, до створення сюжету та сетингу гри був залучений режисер Ніколас Віндінґ Рефн («Драйв», «Неоновий демон»).

«Після роботи над Metro ми вирішили зробити крок у трохи яскравіший сетинг, але ми все одно зосередили гру на сюжеті. Це те, у чому ми хороші з усім досвідом ігор Metro. Дії гри відбуваються в Латинській Америці в майбутньому з більш сучасними технологіями. Це дає нам можливість трохи поекспериментувати, а монстрів замінено роботами, що також є цікавим поворотом», — зазначає Лимар.







До складу Reburn входить понад 110 розробників, які раніше працювали над дизайном ігрового процесу, графікою, звуковим інжинірингом, програмуванням та іншими аспектами серії Metro, а також над оригінальним S.T.A.L.K.E.R. Олександр Костюк обіймає посаду керівника проєкту La Quimera. Сам Лимар працює в ігровій індустрії з 2006 року і обіймав посади директора та CEO 4A Games Ukraine.

«У нас також є серйозні теми, пов’язані з сучасним світом, як-от спроби відрізнити правду від фейкових новин і політичні зміни, які відбуваються у світі. Ми мало висвітлюємо війну в самій грі, але в ній є деякі теми, які стосуються цього», — додав Дмитро.

У 2020 році 4A Malta була придбана Embracer Group, якій також належить IP Metro. Водночас 4A Ukraine отримала додаткове фінансування для незалежної розробки власного проєкту на базі оригінального IP — La Quimera. Тепер студія пройшла ребрендинг і стала Reburn. І хоча торгова марка 4A залишилася за 4A Malta, обидві компанії мають право використовувати рушій 4A. В коментарі Лимар зазначає, що попри активну роботу, Reburn довелося зіткнутися як із пандемією COVID-19, так і з повномасштабним вторгненням Росії у 2022 році.

«Це було великим випробуванням, але водночас воно згуртувало людей ще більше. У цей період ми відчули справжню підтримку одне одного. Ми стикнулися з безліччю викликів. Щодо того, як нам вдалося вистояти під час війни, то я сказав би: в нас просто немає іншого вибору — і це навіть полегшує ситуацію. Підтримка всередині команди величезна, ми також допомагаємо армії. Крім того, отримуємо багато підтримки з усього світу, і ми дуже вдячні за це. Щиро сподіваємося, що все вийде», — додам керівник Reburn.

La Quimera вже має сторінку на Steam. Додати гру собі у список бажаного можна за цим посиланням.

Нагадаємо, минулого року навколо 4A Games було багато новин, оскільки від шведського холдингу Embracer Group відділилася компанія з російським корінням Saber Interactive. Угода тоді стосувалася і 4A Games.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Виглядає як якийсь ноунейм проект «вбивця крузіс» кінця нульових-початку десятих. Якісь вибухи, джунглі, роботи з нудним дизайном.. я хз, виглядає дешево.

Виглядає жахливо, як для AAA-продукту — і з точки зору ідеї, задуму, і технічної реалізації. Гра від розробників Survarium і то виглядає краще, ніж це.

Якийсь гейт заради гейту, все тут нормально наразі , як викатять геймплей, то можна буде вже про щось конструктивно казати

Ну серйозно, яка ще Латинська Америка від 4A Games? Графіка на три голови нижча, ніж в останній частині Metro: багато мильних текстур, невиразні персонажі та зброя, посереднє освітлення . Таке враження, що тизер ліпили похапцем.

Сама ідея теж виглядає слабко і банально: «У роздробленому світі, де мікродержави покладаються на сили найманців, ви — оперативник, який потрапив у павутиння брехні.» Це звучить, як мініму тривіально .

Ще не пізно одуматися і зробити щось справді атмосферне — наприклад, гру про Київське метро. Там і сетинг унікальний, і потенціал для цікавої історії величезний. Якби Андрій Прохоров не пішов зі студії, він би ніколи не взявся за цей провальний проєкт.

Ви справді гадаєте, що після років розробки і старту маркетингу «ще не пізно одуматися», бо вам не сподобалося? За першим трейлером судити — дуже так собі задум? У мене поки є питання до гри, але я бачу і потенціал, тож триматиму кулаки за розробників.

Сетинг реально жахливий, через що артдизайн виглядає на рівні епохи xbox 360. Дизайн всіх персонажів в трейлері виглядає максимально вбого і узагалі не запам’ятовуються. Гра від VG Enterteiment дійсно на декілька голів переважає стилістикою,але там над світом працював арт директор Dishonored 2 . хоча геймплейно гра від Reburn виглядає краще. Вибір сетингу максимально не вдалий вийшов, але подивимось що буде. Радує що більшість локацій в трейлері таки виглядають футуристично, а не є джунглями.

Ну, ось викотили в стімі за 700 грн, онлайн 20 людей, 41% позитивних відгуків)
Хейт повністю виправданий))

Підписатись на коментарі