250 тисяч доларів та додаткові цілі. Розпитали Ulysses Graphics про краудфандингову кампанію гри Project Hover

Нещодавно українська студія Ulysses Graphics створила сторінку своєї перегонової гри Project Hover у Steam та анонсувала кампанію на Kickstarter. Ми поспілкувалися з розробниками про плани щодо краудфандингу. Вони розповіли, коли планують збирати кошти, яку суму розраховують отримати й чи варто розраховувати на додаткові цілі.

Коментарі надав Роман Бичков, HR в Ulysses Graphics. Він розповів, що зараз студія розробляє краудфандингову кампанію з метою зробити її «якісною та зрозумілою» для користувачів. Project Hover буде представлена на наступному «Фестивалі новинок» у Steam, який розпочнеться 10 червня.

Розробники планують зібрати перші відгуки та враження користувачів від проєкту. На основі цього фідбеку вони внесуть корективи в кампанію, після чого намагатимуться якомога швидше її запустити.

«Мінімальна [потрібна] сума — $250 тисяч, щоб якомога швидше зробити весь базовий контент, який ми запланували. А стосовно термінів будемо вирішувати після Steam Next Fest», — розповів Роман Бичков.

Ми також дізналися щодо додаткових цілей. Розробники вже знають, які механіки реалізують в Project Hover, якщо отримають додаткове фінансування в рамках краудфандингу.

«Бюджет для всього, що заплановано для гри, значно вищий. І якщо вдасться зібрати більшу суму, то в проєкті з’явиться більше контенту за коротші терміни та додасться більше ігрових механік. Наприклад, ринок Ховерів між гравцями, клани, де гравці зможуть об’єднуватися в один колектив, змагатися з іншими кланами та багато іншого», — підсумував Роман.

Нагадаємо, Ulysses Graphics анонсувала Project Hover в середині квітня. Це ретрофутуристична перегонова гра й перший повноцінний продукт команди, яка працює в аутсорсі.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Ем... $250 тис.? Мені здається для кікстартера — це прямо космічна сума. Не знаю, який там має бути опис, щоб гонки зібрали аж таку суму.

Та чому, збирали й більше нерідко. Проте це немало, згоден.

Ну так, збирали більше. Але справа в тому хто збирав і на які проекти.

Для прикладу розробники EVERSPACE просили 225 тис. євро.
www.kickstarter.com/...​s/rockfishgames/everspace
Крім того, розробники (засновники) мали ім’я в мобільній розробці (з Fishlabs).
Вавра на Kingdom’s come просив 300 тис. фунтів.
www.kickstarter.com/...​/kingdom-come-deliverance
Не знаю які в цих хлопців будуть аргументи, але вони повинні бути дуже гарні, щоб отримати таку суму.

Згоден. Та розробники з іменем часто використовують ефект низької бази, щоб потім ще раз засвітитися в новинах про те, що перевиконали очікування. Вони точно розраховують на більше завжди. Принаймні, у мене таке враження.

Ну це теж звісно. Просто сподіваюсь, що розробники правильно оцінюють свої сили і розуміють специфіку платформи.
Ще от з ближчого для нас прикладу кампанії від Frogwares Sherlock Holmes The Awakened, які у результаті зібрали якраз в районі того, що Ulysses Graphics ставлять в якості базової цілі.

Підписатись на коментарі