Розробник гри Doom Джон Кармак виступав проти ідеї Facebook створити метавсесвіт

Джон Кармак, розробник шутера Doom та консультуючий технічний директор компанії Oculus, яка спеціалізується на створенні шоломів віртуальної реальності, заявив, що виступав проти ідеї Facebook створити метавсесвіт. Ця ініціатива позначиться й на Oculus, яка є дочірньою компанією Facebook.

«Багато людей були дуже здивовані, дізнавшись, що я доволі активно виступав проти кожної окремої спроби створення метавсесвіту, яку ми намагалися розгорнути всередині компанії», — заявив Кармак під час івенту Facebook Connect.

Для чого Facebook створює метавсесвіт

Днями Марк Цукерберг оголосив про перейменування компанії Facebook у Meta. Згідно з задумом американського підприємця, скоро соціальну мережу замінить метавсесвіт — глобальна платформа віртуальної реальності, де користувачі спілкуватимуться один з одним без необхідності знаходження у певному фізичному просторі або прив’язки до спеціальних гаджетів.

З 2022 року Facebook планує відмовитися від бренду Oculus. А шоломи Oculus Quest та застосунок Oculus App будуть називатися Meta Quest та Meta Quest App відповідно.

Чому Кармак проти метавсесвіту

Розробник підкреслив, що саму ідею метавсесвіту він підтримує, бо це може мати реальну цінність для користувачів у найближчому майбутньому. Однак його непокоїть, що компанія зосереджується не та тих речах, які дійсно важливі.

«Ми можемо витратити роки та зусилля тисяч спеціалістів і прийти до того, що не дуже вплинемо на те, як люди насправді використовують пристрої та обладнання» — підкреслив технічний директор Oculus.

Кармак назвав архітеторами-астронавтами тих програмістів і дизайнерів, які хочуть розмовляти про ідеї метавсесвіту лише у широкому значенні, не дбаючи про логістичні деталі, пов’язані з тим, як насправді метавсесвіт буде реалізовано.

Більшість користувачів підтримали Джона Кармака, зазначивши, що це єдина людина, яка дійсно розуміє аудиторію Oculus.


Нагадаємо, у 2012 році студент Палмер Лакі зумів зібрати на Kickstarter $2,4 мільйона для створення VR-шолому, який він назвав Oculus Rift. Його пристрій вигідно відрізнявся від попередніх шоломів, що спричинило бум віртуальної реальності у gamedev-індустрії. Власні VR-девайси почали розробляти Samsung, HTC, Valve та Sony.

Невдовзі до проєкту Oculus приєднався й розробник шутера Doom Джон Кармак. А у 2014 році компанію купила Facebook. Сума угоди склала $2 мільярди.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі