У Blender реалізували красиву сцену дощового японського міста з натовпом людей (відео)
Difffuse Studio — команда розробників, яка створює процедурні інструменти для Blender. Нещодавно фахівці реалізували красиву сцену японського дощового міста із застосуванням власних продуктів.
Ролик з фінальним рендером опублікували на офіційному акаунті в Twitter. На відео демонструється густо забудована вулиця одного з міст Японії у нічний час. Рекламні вивіски та ліхтарі забезпечують освітлення. А поруч з будівлями неквапливо рухаються люди з чорними парасолями. Окремі кадри ролика демонструють, як виглядала сцена без текстур.
В дописі представники Difffuse Studio коротко розповіли про інструменти, які застосовувалися для створення сцени. Перший — Procedural Alleys, генератор для швидкої побудови алей в азійському стилі. Другий — Procedural Crowds на базі Geometry Nodes. Він дозволяє реалізовувати натовпи людей.
Ці два інструменти створені Difffuse Studio та продаються в маркетплейсі Blender. А третім став Baga Rain Generator від Антуана Багаттіні, за допомогою якого в сцену додали дощ.
Нагадаємо, нещодавно ми писали про художника з Rockstar Games, який реалізував сцену в дусі Elden Ring. Вона побудована на основі LiDAR-сканування Скафелл-Пайку — найвищої гори в Англії.
Не менш оригінальне середовище продемонстрував Сергій Дужик, 3D Artist у Pixela Labs. Він реалізував власну версію кіберпанкового Києва майбутнього, поєднавши технології, українські бренди та спустошені вулиці.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини
5 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів