Зараз настав найскладніший період для геймдеву — інвестори
В геймдеві накопичився вир проблем, і він призвів до неприємних наслідків, включно зі звільненнями. Так вважають венчурні інвестори, які вкладають кошти в індустрію. За їхніми словами, зараз для ринку настав один з найскладніших періодів.
Портал Games Industry поспілкувався з декількома бізнесменами та дізнався їхні думки щодо поточного стану світового геймдеву. Інвестори назвали два найважливіших фактори, які призвели до проблем. Перший — це довгострокові наслідки пандемії COVID-19, а другий — глобальна економічна криза.
«Це, можливо, один з найважчих періодів в історії ігрової індустрії. Поєднання кінця COVID-бульбашки, кризи, інфляції та високих процентних ставок призвело до макроекономічної ситуації, в якій інвестори та видавці вкрай обережні», — вважає операційна директорка Wings Еліана Оікава.
Венчурні компанії стали обережніше обирати студії для фінансування. Тепер недостатньо мати гарну ідею для проєкту. Бізнесмени все частіше вимагають продемонструвати певний прогрес та хочуть бачити сформовану базу фанатів. Такий підхід відображається навіть на доволі великих компаніях середньої ланки, як Team17 і Devolver Digital.
Зараз найбільше цінуються стартапи, які підтримують зв’язок зі своєю аудиторією, приймають ефективно економічні рішення та створюють хоча б якоюсь мірою унікальні ігри. У таких команд значно вищі шанси отримати фінансування.
«У цьому середовищі ті компанії, які залишаються ощадливими та отримують оцінку від користувачів або ринку рано і часто, мають найкращі шанси на успіх. Це дає їм більше шансів навчитися, скоригувати свій продукт і знайти той самий хіт, на який вони розраховують. У нашому портфоліо ми бачили, як Proxima, невелика команда з п’яти осіб, що експериментує з ігроладом на базі штучного інтелекту, швидко випустила кілька прототипів ігор і стала вірусною завдяки своїй останній грі Suck Up», — розповів один з інвесторів.
При цьому частина бізнесменів розраховують на покращення ситуації у 2025 році. Однак вони не очікують, що поточна криза повністю мине так швидко.
Нагадаємо, нещодавно ми писали про статистику Steam за 2023 рік. Понад 500 ігор у сервісі заробили більш ніж $3 мільйони доходу, а розпродажі продемонстрували більшу залученість користувачів.
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів